FIFA 13 znalazła 12 milionów nabywców, przychody z Battlefield 3 Premium wyniosły ponad 108 milionów dolarów, a na Originie stworzono już 39 milionów kont.
FIFA 13 znalazła 12 milionów nabywców, przychody z Battlefield 3 Premium wyniosły ponad 108 milionów dolarów, a na Originie stworzono już 39 milionów kont.
Prym wśród gier "Elektroników" wiodła FIFA 13, zakupiona przez 12 milionów konsumentów. W porównaniu do poprzedniej odsłony serii, wynik jest lepszy o 23 proc. Przychody z dystrybucji cyfrowej gry wyniosły 100 milionów dolarów, co oznacza 98-procentową poprawę rok do roku. Wzrost popularności zanotowała jeszcze seria Madden NFL, ze spadkami mierzyły się natomiast NCAA i NHL. Szczegółowych danych nie podano.
Lepiej niż Need for Speed: The Run poradziła sobie ubiegłoroczna odsłona serii, Most Wanted. Jej dokładnych wyników sprzedaży Electronic Arts jednak nie zdradziło. Podało natomiast, że obiecująco przedstawiają się statystyki zamówień przedpremierowych Dead Space 3 i Crysis 3. W obu przypadkach zainteresowanie jest większe niż to, które konsumenci przejawiali drugimi odsłonami tych serii. W przypadku produkcji studia Crytek wzrost wynosi 40 proc.
Subskrypcja Battlefield 3 Premium została wykupiona przez 2,9 miliona osób i przyniosła 108 milionów dolarów zysku. Origin ma już 39 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego aż 17 milionów do logowania używa telefonów komórkowych. Na platformie znajdują się gry ponad stu producentów. Star Wars: The Old Republic po przejściu na model F2P przejawiał pozytywne oznaki, ale przedstawiciele EA podkreślają, że jest jeszcze za wcześnie, by ocenić powodzenie tego przedsięwzięcia.