Rekordowa popularność ostatniej odsłony Football Managera cieszy ekipę Sports Interactive. Jak zapewnia jednak Miles Jacobson, jego ludzie nie zamierzają osiadać na laurach.
Rekordowa popularność ostatniej odsłony Football Managera cieszy ekipę Sports Interactive. Jak zapewnia jednak Miles Jacobson, jego ludzie nie zamierzają osiadać na laurach.
Swój sukces zawdzięcza chociażby wprowadzeniu trybu Classic, dzięki któremu jeden sezon można rozegrać w zaledwie kilka godzin, ale także wzrostowi popularności na rynkach, które do tej pory nie były żyzną dla Football Managera glebą (Turcja). Nie wolno również zapominać, że do tej pory nie pojawiła się w sieci piracka wersja gry.
- Także FM Handheld na iOS zanotował wzrost mierzony w dwóch cyfrach, sprzedając się w ponad 500 tys. egzemplarzy na całym świecie - kontynuuje Jacobson. - Nawet wersja na PSP poradziła sobie lepiej niż przypuszczaliśmy! Jako studio z 21-letnim stażem jesteśmy niezwykle dumni widząc nadal rekordowe wyniki - stwierdza.
Zaraz jednak dodaje, że nie jest do końca zadowolony z Football Managera. - FM 13 był naszą najwyżej ocenioną grą od pewnego czasu - średnia w portalu Metacritic wyniosła 87 punktów - ale nadal nie jest to wynik, który nas w pełni satysfakcjonuje. Takim jest 90 punktów. Nie ma żadnego powodu, dla którego wysokobudżetowa gra komputerowa, a taką właśnie tworzymy, nie może skutecznie rywalizować z wysokobudżetową grą konsolową - dodaje.