Premiera Gettysburg: Armored Warfare była dla Paradox Interactive srogą lekcją. Dzięki lepszej sytuacji finansowej firma może sobie teraz pozwolić na kasowanie gorszych projektów.
Premiera Gettysburg: Armored Warfare była dla Paradox Interactive srogą lekcją. Dzięki lepszej sytuacji finansowej firma może sobie teraz pozwolić na kasowanie gorszych projektów.
- Przyjrzeliśmy się tym czterem projektom i stwierdziliśmy, że nie spełniają one kryteriów jakościowych, jakich chcemy w Paradoksie. Postanowiliśmy więc je skasować. Nie będziemy już wydawać żadnych produkcji, które w momencie premiery są niegrywalne - zapewnia. - Skasowaliśmy je latem, mniej więcej w tym samym czasie. To był dla nas trudny okres, ale czasem musisz dopuścić zmiany. Jeśli widzisz, że dany projekt nie spełnia standardów, musisz być wystarczająco silny i go skasować - stwierdza Wester.
- Wkładamy mnóstwo starań w poprawienie jakości naszych gier. Niebawem zobaczycie rezultaty. Na przestrzeni ostatnich lat dojrzeliśmy jako firma, i to na wielu płaszczyznach. Teraz będziemy wydawać mniej tytułów, ale lepszych jakościowo. Nie zamierzam twierdzić, że będą one oferowały lepszą zabawę - zabawa i jakość to dwie zupełnie inne sprawy - tłumaczy.
- Magicka jest tutaj idealnym przykładem. W momencie premiery miała mnóstwo błędów, ale ludzie mówili: "Musicie w to zagrać, nie ma drugiej takiej gry". Kiedy w biurze tworzymy dokumenty projektowe, wszystkie produkcje wyglądają jak najlepsze gry w historii. Kiedy nabierają wymiarów, wówczas możemy ocenić, czy są dobre, czy złe. Jeśli są złe, kasujemy je i zaczynamy realizować inny pomysł. Dlatego właśnie Paradox będzie wydawał mniej, ale za to lepsze tytuły. Poprawa jakości jest dla nas w tej chwili absolutnym priorytetem - dodaje.