Ewolucja w dziedzinie opowiadania historii i usadowienie się w podgatunku "Weird Fiction Horror" to dwa cele, jakie stawiają sobie "Astronauci" w The Vanishing of Ethan Carter.
Ewolucja w dziedzinie opowiadania historii i usadowienie się w podgatunku "Weird Fiction Horror" to dwa cele, jakie stawiają sobie "Astronauci" w The Vanishing of Ethan Carter.
- Zależy nam na tym, by gracze poczuli się jakby rzeczywiście byli w świecie gry - mówi Adrian Chmielarz, jeden z założycieli The Astronauts, wcześniej sprawujący funkcję szefa People Can Fly. - Głębia jest naszym priorytetem numer 1. To gra o eksploracji i odkrywaniu, ale nie zapominamy też o rozgrywce. Wręcz przeciwnie - staramy się ją rozebrać na czynniki pierwsze i upewnić się, że zawsze jest ona znacząca i czyni doświadczenia z gry lepszymi - dodaje.
W The Vanishing of Ethan Carter gracze wcielą się w detektywa obdarzonego nadnaturalną zdolnością wizualizowania scen popełnionych morderstw. Ich zadaniem będzie doprowadzenie do szczęśliwego finału śledztwa w sprawie uprowadzenia chłopca. - Trop prowadzi w piękne tereny górzyste, gdzie natykasz się na okaleczone ciało jednego z porywaczy - zdradzają "Astronauci". - Używając paranormalnych umiejętności i współczesnych narzędzi detektywistycznych odkrywasz tajemnicę stojącą za szlakiem trupów w dolinie, korzenie starożytnej siły panującej w tym rejonie i los porwanego chłopca - dodają.
The Vanishing of Ethan Carter oparte jest na najnowszej wersji silnika Unreal Engine 3, a także "nowej, ekscytującej technologii", na temat której szczegóły powinniśmy poznać w ciągu najbliższych miesięcy. Gra będzie dystrybuowana drogą cyfrową. Poniżej prezentujemy debiutancki teaser pierwszej produkcji studia The Astronauts.