Tomb Raider - 11 minut gameplayu!

Mateusz Stanisławski
2013/02/11 16:45

Lara strzela, Lara pływa, Lara skrada się, Lara skacze ze spadochronem – nowy materiał wideo promujący Tomb Raidera to pozycja obowiązkowa dla graczy czekających na kolejne przygody Croftówny.

Na powyższym zapisie z rozgrywki ukazano prawie wszystkie najważniejsze składowe zabawy. Możecie ocenić, jak w Tomb Raiderze prezentują wymiany ognia, elementy QTE czy też reagujące na czynności gracza środowisko. W pełni interaktywne fragmenty są przeplatane przerywnikami, które, przyznacie, miejscami wyglądają naprawdę efektownie. Gra jest już w złocie, niewykluczone więc, że materiał pochodzi z jej finalnej wersji.

GramTV przedstawia:

Nowy Tomb Raider tuż za rogiem, wszak termin wydania produkcji to 5 marca. Gra, w pełnej polskiej wersji językowej, trafi na trzy platformy sprzętowe – konsole PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputery osobiste (tu minimalne wymagania sprzętowe).

Komentarze
99
Usunięty
Usunięty
12/02/2013 21:21

Grałem sobie w pierwsze części TR oraz w Underworld. Gorzej niż Underworld nie uda im się zrobić, jeśli tak to się zdziwię :D

Usunięty
Usunięty
12/02/2013 21:12
Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Może i jestem ślepym fanatykiem, bo patrząc na "postep" gier, śmiem twierdzić, że się uwsteczniają.

Na podstawie?? Że Lara nie jest worem kartofli i balonową lalą? Tylko ma większy zakres ruchów i muszą to brać pod uwagę? Przeciwnicy też nie mogą już stać w miejscu tylko własnie będą działać jak "teraz" niżeli jak wcześniej? Nie mamy 1996, ani 2006 roku.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

No jak ktoś grał w pierwsze TR-y i grał workiem kartofli to wybacz, ale w tym temacie to się raczej nie wypowiadaj.

Dlatego, ze przez to gry były oznaką toporności i przez to wtórności bo ile można skakać po takich samych ścianach i robić to samo? Czyli coś co spowodowało powstanie TRAoDa. A potem odświeżenie formuły przez Legendę? Jeżeli nie mieli już pomyslów co zrobić z tym wcale się nie dziwię, że poszli dalej.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Może nie są tak dobre jak pierwsze części, ale jako tako poziom trzymają. Z tego co widziałem.

Są dobre, ale są po prostu inne. Bo to jeden corridor, nie ma już jako takich smiesznych labiryntów jak w jedynce. W moim przypadku na szczęscie darowali. Zostały zagadki, ale wg zapowiedzi też mają byc. Ale co z tego wyjdzie to akurat się zobaczy.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Ale wciaż szukanie ścieżek jest.

Wydaje się tobie. Początek w wodzie może dać taką ułudę, ale dalej jest "korytarz".

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Trochę pograłem w UW. Nie powiem, początek fajny.

Pływanie? Tylko początek jest taki otwarty. Na koniec jak się wraca juz jest tylko prosta droga do wejścia ;p

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Wiesz, w każdej grze momentami jest więcej akcji niż normalnie, ale w nowym TR to pokazują ciągle akcje. I kolejna rzecz. Jeśli mają być też zagadki, eksploracja itp. to po jaką cholerę jest upgrade broni?

Nie tyle co upgrage broni co w ogóle zdobywanie sprzętu. Wracamy do TRAoDa i elementów "RPG". Zdobyć sprzęt, który pozwoli nam się dostać do miejsc w których wsześniej nie mogliśmy itd itd Co z tego wyjdzie. Nie mam bladego pojęcia. To jest uatrakcyjnienei gry. Nic więcej.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

W żadnej części tego nie było. jak mi sensownie wytłumaczysz, że nie tylko do skuteczniejszegomordowania wrogów to ci przyznam rację.

Raczej po to, aby uatrakcyjnić grę. Czyt nie była kotletem. http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=81997&pid=9

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

W poprzednich częściach jakoś wystarczało to co się znalazło.

W poprzednich cżęściach już to było. Wstyd wychodzić z tym samym? Kto nie idzie do przodu. Ten sie cofa.Jak mówi przysłowie.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Co mi wyjeżdżasz ciągle z Legendą jak pisałem wiele razy, że nie grałem. Tak więc wątek z Legendą na razie sobie odpuść.

Od legendy do UW jest to samo. jedna formuła.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

90% obecnych gier to nic innego jak latanie przed siebie z giwerą i napieprzanie we wszystko co się rusza. Różnią się jedynie stopniem wykonania.

To ja jakiś kosmita musze być, że mało który fps i mało która kierka tpp mnie przyciąga do kompa ;)

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Pisałeś nieraz, że gra ma być w stylu Uncharted, a nie na poziomie. A to jest pewna różnica.

I tak jest w obu przypadkach. Jak ja mam dostać kotlet w którego grałem. Nie dziękuje. Wolę dostać dobrego i świeżego przestawiciela "Action Adventure" w stylu Uncharted który na mój gust w perfekcyjny sposób łączy ekspolarcję, szukanie ścieżek, zagadek z akcją. Skakanie, wspianie się po gzymsach itd dalej jest. Tak zagadki też w tym są. Tylko jest to podane w znacznie bardziej atrakcyjnej i przystępnej formule.

Dnia 12.02.2013 o 20:37, Karanthir666 napisał:

Poczytaj swoje wcześniejsze posty. Ciągle porównujesz, że nowy TR jest jak Uncharted.

No i dobrze, że jest. Lepiej żeby był świeży jak był tym samym, az do porzygu co poprzednie cześci.

Karanthir666
Gramowicz
12/02/2013 20:50
Dnia 12.02.2013 o 20:43, Zgreed66 napisał:

Pisał o The Guardian of Light ;p

Ach. Mój błąd. Sorki :)




Trwa Wczytywanie