Twórcy Painkiller Hell & Damnation podzielili się kilkoma szczegółami na temat wersji gry na PlayStation 3 i Xbox 360. Czego możemy się spodziewać po konsolowych edycjach i które ich składowe sprawiły autorom najwięcej problemów?
Twórcy Painkiller Hell & Damnation podzielili się kilkoma szczegółami na temat wersji gry na PlayStation 3 i Xbox 360. Czego możemy się spodziewać po konsolowych edycjach i które ich składowe sprawiły autorom najwięcej problemów?
– To nie jest zwykły port. Już na początku prac nad grą było jasne dla nas, że będziemy celować również w konsole i dlatego przygotowaliśmy proces tworzenia całej zawartości w taki sposób, by doświadczenia płynące z zabawy były wszędzie odpowiednio zbalansowane. Z powagą podeszliśmy do systemu sterowania, poziomu trudności, sztucznej inteligencji oponentów, ogólnie gameplayu – dodał Reinhard Pollice z Nordic Games.
– Mało tego, część elementów została doszlifowana z myślą głównie właśnie o konsolach, nawet przygotowaliśmy unikatową zawartość do odblokowania. Na każdej platformie – PC, PS3, X360 – jest jedna ekskluzywna mapa – podsumował Pollice.
Konsolowe edycje Painkiller Hell & Damnation trafią do sprzedaży 5 kwietnia bieżącego roku. Przypominamy, że wersja pecetowa gości na rynku już od października 2012 roku.