Konsolowy Painkiller Hell & Damnation "nie jest zwykłym portem"

Mateusz Stanisławski
2013/02/12 20:56
2
0

Twórcy Painkiller Hell & Damnation podzielili się kilkoma szczegółami na temat wersji gry na PlayStation 3 i Xbox 360. Czego możemy się spodziewać po konsolowych edycjach i które ich składowe sprawiły autorom najwięcej problemów?

Konsolowy Painkiller Hell & Damnation

Wojciech Pazdur ze studia The Farm 51 przyznał, że przygotowując wersje konsolowe, trzeba liczyć się z ograniczeniami dotyczącymi pamięci sprzętu obecnej generacji, ale ekipa deweloperska, z racji wykorzystywania elastycznego silnika Unreal Engine, nie musiała martwić się problemami z wydajnością przy zachowaniu jakości znanej z pecetów. – Większym i bardziej intrygującym wyzwaniem było dostosowanie do konsoli systemu sterowania czy też zachowań przeciwników – powiedział.

– To nie jest zwykły port. Już na początku prac nad grą było jasne dla nas, że będziemy celować również w konsole i dlatego przygotowaliśmy proces tworzenia całej zawartości w taki sposób, by doświadczenia płynące z zabawy były wszędzie odpowiednio zbalansowane. Z powagą podeszliśmy do systemu sterowania, poziomu trudności, sztucznej inteligencji oponentów, ogólnie gameplayu – dodał Reinhard Pollice z Nordic Games.

GramTV przedstawia:

– Mało tego, część elementów została doszlifowana z myślą głównie właśnie o konsolach, nawet przygotowaliśmy unikatową zawartość do odblokowania. Na każdej platformie – PC, PS3, X360 – jest jedna ekskluzywna mapa – podsumował Pollice.

Konsolowe edycje Painkiller Hell & Damnation trafią do sprzedaży 5 kwietnia bieżącego roku. Przypominamy, że wersja pecetowa gości na rynku już od października 2012 roku.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
13/02/2013 09:18

Painkiller nie potrzebuje niczego mocniejszego do normalnego działania...

Usunięty
Usunięty
13/02/2013 08:38

Port na konsole jest banalnie zrobić. Pogarszając wszystko:P