W pierwszym sezonie, który rozpocznie się jeszcze w tym kwartale, pula nagród wyniesie 2 500 000 miliona dolarów. Wargaming.net ma zamiar stać się kluczowym graczem w międzynarodowym e-sporcie.
W pierwszym sezonie, który rozpocznie się jeszcze w tym kwartale, pula nagród wyniesie 2 500 000 miliona dolarów. Wargaming.net ma zamiar stać się kluczowym graczem w międzynarodowym e-sporcie.
Jonghyuk Baak, dyrektor ds. globalnego e-sportu powiedział: - Skala popularności e-sportu szybuje w kosmicznym tempie przez ostatnie parę lat, a my osiągnęliśmy ten punkt rozwoju, w którym możemy poświęcić odpowiednie siły i środki, aby World of Tanks rozwijało się dalej w tym kierunku. Liga Wargaming.net to przełomowy krok w popularyzowaniu gry i jej możliwości e-sportowych na arenie międzynarodowej.
- Własna liga e-sportowa pozwoli nam w pełni skupić się nie tylko na tym, aby World of Tanks było wymagającą dyscypliną, ale też równie ciekawą i interesującą dla oka widza. wyjaśnia Andrei Yarantsau, wiceprezes ds. globalnych operacji. I dodaje: - Teraz mamy odpowiednie narzędzia, aby poszerzyć swoje zaangażowanie w globalny e-sport na niespotykaną dotąd skalę: poszerzać wzrost grających zawodników, organizować większe i lepsze turnieje z coraz to wyższymi nagrodami i umożliwić naszym najlepszym profesjonalnym graczom kariery zawodowe z prawdziwego zdarzenia.
Warto przypomnieć, że World of Tanks podczas ubiegłorocznej odsłony imprezy World Cyber Games, po raz pierwszy pojawiło się na zawodach e-sportowych. Gra jest niezwykle popularna na całym świecie, a pod koniec 2012 roku posiadała 45 milionów użytkowników.