Zaledwie tygodnia potrzebowało Ski Jumping Pro by stać się produkcją opłacalną dla swojego wykonawcy. Vivid Games zapowiada ponadto, że Real Boxing chce po(d)bić kolejne platformy.
Zaledwie tygodnia potrzebowało Ski Jumping Pro by stać się produkcją opłacalną dla swojego wykonawcy. Vivid Games zapowiada ponadto, że Real Boxing chce po(d)bić kolejne platformy.
- Podjęliśmy decyzję, że tegoroczna premiera odbędzie się później niż zazwyczaj, poświęcając czas na dopracowanie tytułu. Była to bardzo dobra decyzja - podkreśla Kościelny przypominając, że Ski Jumping Pro notuje nie tylko świetną sprzedaż, ale jest także wysoko oceniane w prasie branżowej.
Inna znana gra Vivid Games, Real Boxing, po sukcesie odniesionym na iOS i Androidzie zamierza zrobić furorę na kolejnej platformie - PS Vita. Produkcję tej wersji zdecydowało się wesprzeć Sony. - To dla nas duży sukces - mówi szef bydgoskiego studia. - Oznacza to, że Sony dostrzegło potencjał i jakość gry oraz przyszłe zyski ze sprzedaży Real Boxing posiadaczom PS Vita - dodaje.
Studio na razie nie wspomina o dacie premiery gry na przenośnej konsoli Sony. Informuje natomiast, że gra będzie dostępna także na nowym urządzeniu nVidii, znanym jako Project Shield.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!