David Cage zaprezentował podczas dzisiejszej konferencji Sony nową technologię, dzięki której na PS4 da się osiągnąć niesamowity poziom szczegółów i wyrazić emocje w bardzo subtelny sposób.
David Cage zaprezentował podczas dzisiejszej konferencji Sony nową technologię, dzięki której na PS4 da się osiągnąć niesamowity poziom szczegółów i wyrazić emocje w bardzo subtelny sposób.
Po zapowiedzi kilku gier na PS4, Sony pozwoliło przyjrzeć się technologii Quantic Dream. Założyciel studia, David Cage, podkreślił, że chce, by gracze byli silniej związani emocjonalnie z grami. Nie zapowiedział oficjalnie nowego projektu, ale nie szczędził pochwał PS4 – powiedział, że teraz jedyną rzeczą, która nas ogranicza, jest nasza wyobraźnia. Dzięki PS4 możliwe stanie się wyrażanie bardzo subtelnych emocji, a gry nie będą pod tym względem ustępować filmom.
Podczas konferencji mogliśmy przyjrzeć się włosom i twarzy starca, która wyrażała zaniepokojenie czy też zainteresowanie, a dzięki szczegółowemu cieniowaniu bez trudu mogliśmy dostrzec każdą zmarszczkę na jego skórze.
Być może niektórzy z Was pamiętają demo „Kara”, zaprezentowane w ubiegłym roku podczas GDC. Cage zapewnił wówczas, że gry będą wyglądać „znacznie lepiej” niż demo, i że „Kara” została stworzona przy wykorzystaniu pierwszej wersji najnowszej technologii Quantic Dream. Dzisiejsza prezentacja wskazuje na kierunek, w którym zmierza studio.