Kojima: wydanie MGS: Ground Zeroes będzie ryzykowne

Małgorzata Trzyna
2013/02/22 21:03

Kreatywność przede wszystkim, wyniki sprzedaży nie są ważne – tak do stworzenia Metal Gear Solid: Ground Zeroes podchodzi Hideo Kojima. Chce, by w przeciwieństwie do innych gier, był to bardzo dojrzały tytuł.

Kojima: wydanie MGS: Ground Zeroes będzie ryzykowne

- Zamierzam wziąć na celownik wiele tematów tabu, wiele dojrzałych zagadnień, co jest bardzo ryzykowne - powiedział Kojima. - Nie jestem nawet pewien, czy będę mógł wydać tę grę, a nawet jeśli tak, to może ona nie znaleźć odbiorców, bo to będzie dla nich zbyt wiele. Jako twórca chcę podjąć to ryzyko.

- Gry wideo jako medium nie wydoroślały w ciągu ostatnich 25 lat. Zawsze chodzi o zabijanie kosmitów i zombie. Nie chodzi o to, że nie lubię tego typu rzeczy... są zabawne, ale uważam, że gry mają przed sobą długą drogę, zanim staną się dojrzałe.

GramTV przedstawia:

- Przez ostatnie 25 lat próbowałem pracować nad serią Metal Gear i wprowadzić do niej poważniejsze zagadnienia, ale tak naprawdę jeszcze nie udało się tego osiągnąć. W porównaniu z filmami i książkami ciągle jest jeszcze wiele do zrobienia... I właśnie to jest dokładnie to, co chcę osiągnąć w Ground Zeroes.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes ma ukazać się na PS3, Xboksie 360 i PC, ale na razie nie znamy nawet przybliżonego terminu wydania.

Komentarze
15
MisticGohan_MODED
Gramowicz
23/02/2013 17:30

Co tam ryzyko i tak wydadzą ,żeby zgarnąć trochę kaski :P

Usunięty
Usunięty
23/02/2013 15:10

Cóż, stylistyczna odmienność gier z Kraju Kwitnącej Wiśni. Nadal jednak spasuję ;). Miałem kiedyś kontakt z pierwszym (?) MGS na PC (pomijając te starsze jeszcze) i nawet mi się podobało, ale nie pociąga mnie ta seria, niesamowicie długie "filmiki" tym bardziej.Ale jeżeli nic nie narzuca graczowi, jak, nie przymierzając, BioWare czy nawet nasz rodzimy Wiedźmin, to dobrze.

Usunięty
Usunięty
23/02/2013 14:39

Na szczescie w MGS nie ma niczego na sile, wszystko jest po prostu cholernie autentyczne (nawet pomimo roznych dziwactw), bez nachalnych patosow i napuszonej retoryki. Jest grywalnosc, klimat i fun, ale podane w bardzo elegancki sposob. Dziwactwa tylko dodaja tej grze charakteru, sprawiaja ze ma w sobie cos wiecej, zupelnie jak krokodyl nilowy w smiesznym kapeluszu ^^




Trwa Wczytywanie