Kreatywność przede wszystkim, wyniki sprzedaży nie są ważne – tak do stworzenia Metal Gear Solid: Ground Zeroes podchodzi Hideo Kojima. Chce, by w przeciwieństwie do innych gier, był to bardzo dojrzały tytuł.
Kreatywność przede wszystkim, wyniki sprzedaży nie są ważne – tak do stworzenia Metal Gear Solid: Ground Zeroes podchodzi Hideo Kojima. Chce, by w przeciwieństwie do innych gier, był to bardzo dojrzały tytuł.
- Zamierzam wziąć na celownik wiele tematów tabu, wiele dojrzałych zagadnień, co jest bardzo ryzykowne - powiedział Kojima. - Nie jestem nawet pewien, czy będę mógł wydać tę grę, a nawet jeśli tak, to może ona nie znaleźć odbiorców, bo to będzie dla nich zbyt wiele. Jako twórca chcę podjąć to ryzyko.
- Gry wideo jako medium nie wydoroślały w ciągu ostatnich 25 lat. Zawsze chodzi o zabijanie kosmitów i zombie. Nie chodzi o to, że nie lubię tego typu rzeczy... są zabawne, ale uważam, że gry mają przed sobą długą drogę, zanim staną się dojrzałe.
- Przez ostatnie 25 lat próbowałem pracować nad serią Metal Gear i wprowadzić do niej poważniejsze zagadnienia, ale tak naprawdę jeszcze nie udało się tego osiągnąć. W porównaniu z filmami i książkami ciągle jest jeszcze wiele do zrobienia... I właśnie to jest dokładnie to, co chcę osiągnąć w Ground Zeroes.
Metal Gear Solid: Ground Zeroes ma ukazać się na PS3, Xboksie 360 i PC, ale na razie nie znamy nawet przybliżonego terminu wydania.