Grupka zapaleńców po cichu wysmaża oldskulowego RPG-a After Reset. Postapokaliptyczne klimaty, klasyczny widok z góry oraz głęboka i emocjonalna opowieść – zainteresowani?
Grupka zapaleńców po cichu wysmaża oldskulowego RPG-a After Reset. Postapokaliptyczne klimaty, klasyczny widok z góry oraz głęboka i emocjonalna opowieść – zainteresowani?
Kolejna jedna trzecia globu to Czerwone Strefy, epicentrum śmiertelnie niebezpiecznych anomalii, które powstały w wyniku nuklearnych reakcji łańcuchowych w atmosferze oraz przeobrażeń samej planety. Większość organizmów lądowych nie jest w stanie przeżyć w tych strefach, które – rzecz jasna – są idealnym domem dla mutantów i „gości” z kosmosu. Generalnie można rzec, że „planeta jest nierozpoznawalna i pusta”.
Autorzy mają nieliche ambicje, dość powiedzieć, że przyrównują swoją „głęboką i emocjonalną” warstwę fabularną do historii z takich hitów, jak Fallout, Planescape: Torment czy Baldur’s Gate. Gracz, stając się częścią umierającego świata, żeby przetrwać, „każdego dnia będzie musiał podróżować wśród ruin i anomalii, trudnić się kradzieżą, handlować informacjami i współpracować z pozostałymi ocalałymi”.
Polana taktycznym sosem rozgrywka ma zaoferować użytkownikowi dużo swobody. „Pomyśl, zaplanuj i graj, rozwijając swojego bohatera tak, jak chcesz, używając przy tym naszej ogromnej bazy cech, przedmiotów, perków i umiejętności w stylu przywodzącym na myśl mechanizmy d20 i S.P.E.C.I.A.L.” – czytamy. Co ciekawe, w grze nie zabraknie zestawu narzędzi, dzięki którym zaprojektujemy własne moduły do wykorzystania w postapokaliptycznym świecie.
After Reset to nie tylko kampania dla pojedynczego gracza, ale także zabawa w sieci. Możemy być pewni, że nie zabraknie darmowych dedykowanych serwerów i konfigurowalnych trybów rozgrywki.
Z poziomu oficjalnej witryny sieciowej produkcji możecie posłuchać kilku kawałków, które złożą się na ilustrację muzyczną tytułu (zakładka „Music”). After Reset, który będzie hulał na silniku Unity 3D, na razie nie ma konkretnego terminu premiery. Wiadomo, że gra trafi wyłącznie na komputery osobiste (Windows i Linux). Niewykluczone ponadto, że w przyszłości zagości na Kickstarterze.