Yves Guillemot objaśnia, jaką strategię dla produkcji poszczególnych wersji Watch Dogs obrał Ubisoft. A dyrektor techniczny rozwiewa wątpliwości związane z silnikiem gry.
Yves Guillemot objaśnia, jaką strategię dla produkcji poszczególnych wersji Watch Dogs obrał Ubisoft. A dyrektor techniczny rozwiewa wątpliwości związane z silnikiem gry.
- W tej chwili zespół pracuje bardzo ciężko, by wypuścić grę na PC i konsolach następnej generacji. Dopiero później inne zespoły zastanowią się nad tym, jak przenieść ją na konsole obecnej generacji. Być może na E3 będziemy mieli do pokazania dwie wersje - zdradził.
Watch Dogs od czasów pierwszej prezentacji zachwycało graficznie. Kwestia tego, na jakim silniku oparta jest gra Ubisoft Montreal budziła do tej pory niemało wątpliwości. Wyjaśnił ją dyrektor techniczny Sebastien Viard: - Watch Dogs oparte jest na zupełnie nowym silniku nazwany Disrupt i stworzonym specjalnie na potrzeby tej gry w Ubisoft Montreal. Nie jest to silnik, z którego korzystał Assassin's Creed.
Przypomnijmy, że Watch Dogs będzie tytułem startowym PlayStation 4.