Szef Cryteka, Cevat Yerli, uważa, że tryb single-player musi wyewoluować i wykorzystywać funkcje społecznościowe i inne zalety płynące z możliwości gry po podłączeniu do sieci.
Szef Cryteka, Cevat Yerli, uważa, że tryb single-player musi wyewoluować i wykorzystywać funkcje społecznościowe i inne zalety płynące z możliwości gry po podłączeniu do sieci.
- Uważam, że sposób, w jaki postrzega się gry single player, musi odejść do lamusa – powiedział Yerli. – Jednakże nie mówię, że gry nie będą oferowały trybu dla jednego gracza... Może zamiast tego nowy rodzaj rozgrywki może będzie nazywany „Połączony Single-Player” albo „Single-Player Online”.
- Połączenie przez sieć i aspekty społecznościowe mogą postawić tryb dla jednego gracza w nowym świetle i zapewnić korzyści, dzięki którym będziecie woleli stać się częścią historii niż pozostawać offline.
- Oczywiście, jeśli technologia będzie zmuszała do grania w tradycyjne gry single player online, to nie będzie to miało sensu, ale jeśli z połączenia do sieci będą płynęły dodatkowe korzyści, to będziecie chcieli w tym uczestniczyć.
Jeśli nadal będziemy mieli wybór, rozwiązanie zdaje się być całkiem sensowne. Jeśli będziemy jednak z każdej strony bombardowani statystykami innych ludzi i zachęcani do pobicia ich rekordów, to zanurzenie się w wirtualny świat może nie być już tak przyjemne dla osób, które nie lubią rywalizacji albo po prostu nie interesują się wykręcaniem jak najlepszych wyników.