Szef studia Crytek wie najlepiej, czy Crysis 3 to arcydzieło

Patryk Purczyński
2013/03/04 14:23

Cevat Yerli nie zgadza się z tym, że Crysis 3 to najgorsza odsłona serii - a do takich właśnie wniosków można dojść porównując średnie ocen poszczególnych odsłon.

Szef studia Crytek wie najlepiej, czy Crysis 3 to arcydzieło

- To nasze arcydzieło - tak Crysis 3 ocenia Cevat Yerli, szef studia Crytek. I nie przeszkadza mu w tym fakt, że "trójka" została oceniona średnio na zaledwie 78 oczek, podczas gdy poprzedniczki osiągały rezultaty na poziomie 91 (pierwsza) i 86 (druga część) punktów. - Najnowsza odsłona jest lepsza niż druga. Jest lepsza niż pierwsza. Technicznie, kreatywnie, fabularnie - stwierdza Yerli.

Czy to zwyczajne zakłamywanie rzeczywistości? Niekoniecznie - dyrektor studia Crytek ma na poparcie swojej tezy pewne argumenty.- Odkryliśmy, że wiele kontynuacji - drugie, trzecie czy czwarte odsłony - otrzymywały noty niższe od poprzedniczek. Wszystko to wynika z pewnego rodzaju zmęczenia materiału, jakim są konsole obecnej generacji - mówi Yerli.

GramTV przedstawia:

- Oczekiwania ludzi są znacznie bardziej radykalne. Nowa generacja konsol na nowo orzeźwi rynek i pozwoli wprowadzić nowe pomysły, które teraz są ograniczone - kontynuuje, odnosząc się do stanu technicznego dostępnych obecnie na rynku konsol. Zaraz jednak dodaje, że wdrożenie wspomnianych idei byłoby możliwe na najnowszych komputerach, ale żeby biznes był opłacalny, gry trzeba sprzedawać także na konsolach.- Ludzie muszą zrozumieć, że tu się nie tylko daje, ale też bierze - kwituje.

Komentarze
26
Arcling
Gramowicz
04/03/2013 18:45
Dnia 04.03.2013 o 16:51, lis_23 napisał:

Jedno pytanie: PO CO fabuła w FPS ie? w FPS ie chodzi o strzelanie, fajne bronie i ładną grafikę - i tylko o to to nie RPG, żeby się przejmować fabułą przynajmniej ja tak uważam

A dlaczego by nie? Fabuła w FPS nie jest warunkiem koniecznym, ale niektórym może też zależeć zarówno na dobrym strzelaniu, jak i fabule czy chociażby wczuciu się w określony klimat gry. Half-Life 2 miał niezbyt odkrywczą fabułę (kolejna schematyczna walka z obcymi), ale poprzez sposób przedstawienia świata umożliwiał jakieś tam wczucie się w klimat, co grze sporo dodawało. Równie dobrze można by powiedzieć, że po co fabuła w CRPG, skoro można zrobić grę tylko o siekaniu kolejnych stworów, zbieraniu ekwipunku, rozwijaniu statystyk postaci z prostym, praktycznie nieistniejącym wątkiem, aby tylko mechanika RPG została wykorzystana.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
04/03/2013 18:34

Widać prawdziwy "znafca"...Graficznie niewiele lepiej od 2 ,ale fabuła i grywalność zdecydowanie gorsza :P

Usunięty
Usunięty
04/03/2013 18:28

No właśnie podchodzę i co widzę tekturki rozmazane




Trwa Wczytywanie