Watch Dogs powstaje od czterech lat w kilku oddziałach Ubisoftu - nowe szczegóły

Małgorzata Trzyna
2013/03/09 17:02

Podczas wewnętrznej sesji Q&A dyrektor kreatywny Jonathan Morin powiedział, że powstanie Watch Dogs jest możliwe dzięki doświadczeniu Ubisoftu w tworzeniu różnych gatunków gier i koordynowaniu prac wielu zespołów na całym świecie.

Watch Dogs powstaje od czterech lat w kilku oddziałach Ubisoftu - nowe szczegóły

- Ubisoft Montreal jest głównym studiem tworzącym Watch Dogs – powiedział Morin. – To właśnie tam sięgają korzenie tego projektu. Jednakże Watch Dogs jest rozbudowaną grą, zatem cieszymy się, że mamy możliwość współpracy z innymi, utalentowanymi zespołami. Watch Dogs powstaje przy współpracy między Montrealem a studiami w Paryżu, Newcastle, Bukareszcie i Quebecu. Pozwala nam to stworzyć grę, która łączy spory rozmach z dużą dbałością o szczegóły. Każde studio skupia się na czymś innym a developerzy chcą stworzyć grę, w której wszystkie elementy będą do siebie pasować. Dla Ubisoftu nie jest to nowość; zdobył doświadczenie pracując nad innymi, dużymi projektami.

- Watch Dogs powstaje od blisko czterech lat. By stworzyć wspaniałą grę, a zwłaszcza nową markę, potrzebne są dwie rzeczy: utalentowany zespół i czas. Rozpieszczono nas, ponieważ mieliśmy obie te rzeczy. Pozwoliło nam to stworzyć nową technologię, zbudować bogate uniwersum i wykorzystać wiedzę z innych gier, które powstawały w Ubisoft Montreal w przeszłości.

- Zapewnienie zupełnie nowych wrażeń w grze z otwartym światem wymagało od nas zebrania różnorodnej grupy specjalistów, którzy pracowali nad wieloma gatunkami. Na szczęście Ubisoft Montreal ma doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju gier – w szczególności z otwartym światem - co pozwala nam wybierać spośród najlepszych.

GramTV przedstawia:

- Z Assassin’s Creed zaczerpnęliśmy rozmach, różnorodność, głębię i jakość animacji, które zapewniły naszej grze tak ogromny sukces. Z marek Splinter Cell i Far Cry wybraliśmy świetny system strzelania, fizykę i system skradania się. Z serii Driver wzięliśmy najwyższej klasy fizykę pojazdów i sterowanie nimi. Prócz tego, zaprosiliśmy weteranów spoza Ubisoftu, którzy pracowali nad największymi markami w naszym przemyśle. W rezultacie utworzyliśmy błyskotliwy, doświadczony zespół, który skupia się na wyznaczeniu nowych standardów definiujących przyszłość gier z otwartym światem. Szczerze mówiąc, tylko nasze bogate doświadczenie pozwoliło na stworzenie Watch Dogs.

Morin dodał, że prace nad grą wymagały zdobycia informacji o systemach zabezpieczających, co nie było zbyt trudne, ponieważ w społecznościach ludzi, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień, wymiana doświadczeniami jest bardzo ważna. W ten sposób ekipa zdobyła również wiele pomysłów na katastrofalne w skutkach wydarzenia. Gdy rozpoczął się proces produkcji, skupiono się na tym, by wszystko, co zobaczymy w grze, wyglądało wiarygodnie. Ubisoft skontaktował się z wieloma specjalistami światowej sławy, którzy zostali zatrudnieni jako konsultanci.

Watch Dogs jest jedną z najbardziej interesujących i wyczekiwanych gier, które mają ukazać się w tym roku na PC, PS3, Xboksie 360, Wii U, PS4 i (najprawdopodobniej) nowym Xboksie.

  • Zamów grę Watch Dogs w sklepie gram.pl
Komentarze
64
Usunięty
Usunięty
02/07/2013 17:49

[m]

Usunięty
Usunięty
02/07/2013 17:49

[m]

Usunięty
Usunięty
12/03/2013 13:00
Dnia 10.03.2013 o 15:52, Jeffero napisał:

> Crysis 2 > BF 3 > GTA IV (z patchami) > Wiedźmin 1 i 2 > Far Cry 3 (DX 9 bo 11 nie obsługuję ta karta) > CoD''y (ale jakie one mają wymagania...) > Skyrim > DMC najnowszy > TR najnowszy > Wymieniać dalej? Każda wysokie NIE ULTRA detale i HD ready 25-30 fpsów... Właśnie udowodniłeś, że kłamiesz - to niemożliwe, nawet mówiąc o 25-30 fpsach, przy których granie to żadna przyjemność. Zostaje tylko ignorować twoje posty, szkoda czasu. Żyjesz w jakimś innym świecie.

Wiesz, chyba nigdy nie miałeś takie sprzętu ;) Osobiście mam kartę Geforce 8800 GTS 512mb (czyli trochę lepiej niz ten wymieniany 9600) w wymienionych grach wygląda to tak (na rozdzielczości 1650x1080)- Crysis 2 - Z Palcem w d. bo wymaganie ma śmiesznie małe- BF 3 - Na wysokich na singlu, multi średnie/niskie- GTA IV (z patchami) -> Średnie, na wysokich jest już ponizej 30fps- Wiedźmin 1 i 2 -> W1 Wysokie, W2 śreednie, na wysokich oscyluje w okolicu 24-25fps- Far Cry 3 (DX 9 bo 11 nie obsługuję ta karta) - kiepskaa optymalizacja na starsze sprzętu, chodzi na niskich ale na +30fps- CoD''y - nie gram, nie wypowiem się- Skyrim - tak samo- DMC najnowszy Na najwyższych spokojnie bardzo płynnie, genialnie z optymalizowana- TR najnowszy - Na wysokich chodzi dobrze, lecz wolałem na średnich, tam nie było spadek klatek przy wybuchach etc.Da się? Da i to bez problemu. I nie widzę specjalnie różnicy pomiędzy 30fps a 60fps. Tak samo gry na średnich wyglądają świetnie, różnice są tak marginalne, że po 10 sekundach grania się zacierają (oczywiście są wyjątki).Już pisałem o tym w 1 temacie i naprawdę mnie dziwi, że nikt nie potrafi w to uwierzyć, nie mam pojęcia czemu :)




Trwa Wczytywanie