Nowy patch do Diablo III zmieni system generowania przedmiotów

Małgorzata Trzyna
2013/03/11 17:43

Po wprowadzeniu nowej łatki przedmioty legendarne powinny być naprawdę potężne, a nie tylko rzadkie. Aktualizacja ma również na celu zachęcenie graczy, by zdobywali wyposażenie zabijając potwory, a nie czekali na okazje w domu aukcyjnym.

Nowy patch do Diablo III zmieni system generowania przedmiotów

W obszernym wpisie na stronie poświęconej Diablo III, Travis Day przedstawił wiele pomysłów na zmiany w systemie zdobywania wyposażenia dla postaci, nad którymi aktualnie pracuje Blizzard. Zespół rozważa wiele różnych rozwiązań. Jak wyjaśnia Day, przedmioty legendarne albo z zestawu pojawiają się w znacznie mniejszych ilościach niż rzadkie, ale nie oznacza to, że zawsze warto je podnosić. W przyszłości sytuacja ta ma się zmienić – ich podstawowe statystyki (obrażenia od broni i wartości pancerza) będą losowane w oparciu o poziom potwora, z którego wypadną, zatem zamiast tracić czas na niskich poziomach trudności, będzie można poszukać potężniejszych wersji tego samego przedmiotu na poziomie Inferno. Co ciekawe, w grze ma liczyć się nie tylko szansa na trafienie krytyczne czy szybkość ataku, ale też inne umiejętności, które mogą zupełnie zmienić styl rozgrywki - np. maska voodoo, która zwiększy obrażenia zadawane przez przywołańce.

By gracze mieli wrażenie, że w każdej chwili może wypaść coś, co naprawdę może się przydać, częstotliwość wypadania rzadkich przedmiotów zostanie zmniejszona, za to będą mieć one lepsze statystyki. Dodatkowo zostanie wprowadzone usprawnienie pozwalające na zidentyfikowanie wszystkich rzadkich przedmiotów jednocześnie, wytworzenie kilku takich samych przedmiotów naraz albo bezpośrednie porównanie elementu, który chcemy kupić, z aktualnym wyposażeniem.

Kolejna zmiana będzie dotyczyć możliwości wykorzystania ciężko zarobionego złota: ma ono przydawać się nie tylko w domu aukcyjnym czy na wykupywanie schematów rzemieślniczych wprowadzonych w aktualizacji 1.0.7. Twórcy Diablo III rozważają możliwość personalizacji postaci pod względem wyglądu jej wyposażenia. Rzemiosło ma stać się bardziej interesujące i pozwolić na tworzenie nowych, ciekawych przedmiotów i modyfikowanie już istniejących.

GramTV przedstawia:

Ostatnia zmiana dotyczy domu aukcyjnego, w którym gracze szukają potrzebnych przedmiotów zamiast polować na potwory. Twórcy chcą zaoferować więcej możliwości zdobycia lepszego wyposażenia i rozważają następujące rozwiązania:

  • zabijanie niektórych bohaterów zwiększałoby szansę na upuszczenie określonego przedmiotu legendarnego
  • negatywne efekty losowości mogłyby zostać zredukowane (niektóre przedmioty charakteryzowałyby się właściwościami korzystnymi dla wybranej klasy postaci)
  • pokonanie bossa po raz pierwszy na danym poziomie trudności gwarantowałoby zdobycie legendarnego przedmiotu.

Więcej informacji o nadchodzących zmianach znajdziecie na stronie battle.net. Data premiery aktualizacji 1.0.8 nie jest jeszcze znana.

Komentarze
58
Usunięty
Usunięty
02/05/2013 20:20

Gniot na którego szkoda kasy!!!

Usunięty
Usunięty
14/03/2013 11:49
Dnia 14.03.2013 o 09:25, KrzysztofT napisał:

I tyle w temacie. Pełna wersja, do której na start trzeba dociągać 6 GB patcha,

mam sam klucz bez plyty. sciagalem 2gb. nic mnie nie obchodzi plyta ktora za kwartal bedzie sie nadawala do smieci bo bedzie nieaktualna.

Dnia 14.03.2013 o 09:25, KrzysztofT napisał:

bo Bli$$ nie zaktualizował instalatora przed wysłaniem gry do tłoczni. Tia......

gry sie tloczy dzien przed wyslaniem do sklepow, co ? pomysl chwile.

Usunięty
Usunięty
14/03/2013 11:24

Dnia 14.03.2013 o 09:25, KrzysztofT napisał:

I tyle w temacie. Pełna wersja, do której na start trzeba dociągać 6 GB patcha, bo Bli$$ nie zaktualizował instalatora przed wysłaniem gry do tłoczni. Tia......

I rozumiem, że wydali by to na 3 Blu-Rayach? Albo lepiej, na 50 warstwowej płycie DVD. Problemem płyt jest to, że mają dość spore ograniczenia pojemnościowe.




Trwa Wczytywanie