Konsolowe Diablo III pozwoli na offline'owy handel przedmiotami

Patryk Purczyński
2013/03/25 11:49

Blizzard zdradza kolejne szczegóły dotyczące nowych wydań swojego hack'n'slasha. Pokazuje też zwiastun, przybliżający wcześniej zapowiedziane funkcje wersji konsolowych.

Konsolowe Diablo III pozwoli na offline'owy handel przedmiotami

Diablo III na PlayStation 3 nie będzie miał co prawda domu aukcyjnego, pozwalającego na sprzedawanie i kupowanie przedmiotów za prawdziwą gotówkę, ale za to pozwoli graczom na inną formę ich zdobywania. - Gracze mogą handlować przedmiotami (zarówno będąc w trybie offline i online) za pomocą menu wewnątrz gry. Muszą po prostu być w tej samej grze - tłumaczy przedstawiciel Blizzarda.

Więcej szczegółów na ten temat mamy poznać już niebawem. Już teraz wiadomo z kolei, że konsolowe Diablo III pozwoli na rozgrywkę w trybie kooperacji maksymalnie czterem użytkownikom, zarówno przez sieć jak i w trybie offline. Względem wersji pecetowej zajdą też pewne zmiany w kwestii zachowania i sposobu wyprowadzania ataku przez przeciwnika. Przedstawiciele Blizzarda nie chcieli natomiast komentować ostatnich doniesień, dotyczących ewentualnego pojawienia się hack'n'slasha również na innych konsolach.

GramTV przedstawia:

Do sieci trafił za to nowy trailer Diablo III, prezentujący funkcje stworzone z myślą o użytkownikach konsol. Oto on:

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
26/03/2013 01:15
Dnia 25.03.2013 o 22:49, EmperorKaligula napisał:

mowimy przeciez o grze na kontrolerze, ktory nie jest tak szybki i dokladny jak mysz. "ultimate dodge" musi byc by gra byla do przejscia przy co wredniejszych packach na wyzszych poziomach trudnosci. nie ma sensu tego wprwadzac na PC, bo tam gra i tak jest latwa, a wszystkie ataki sa oznaczone z duzym wyprzedzniem.

Nie no, nie twierdzę że wersja PC będzie z tego powodu uboższa - po prostu zauważyłem różnicę, o której pan redaktor nie wspomniał, a którą wyraźnie widać na filmiku. ;P

Usunięty
Usunięty
25/03/2013 22:49
Dnia 25.03.2013 o 12:07, Niflheim napisał:

Zauważyłem też na filmiku możliwość robienia uników (ślizg DH w 1:29 i zaraz po nim turlanie się Barba), tego również nie ma na PC.

mowimy przeciez o grze na kontrolerze, ktory nie jest tak szybki i dokladny jak mysz. "ultimate dodge" musi byc by gra byla do przejscia przy co wredniejszych packach na wyzszych poziomach trudnosci. nie ma sensu tego wprwadzac na PC, bo tam gra i tak jest latwa, a wszystkie ataki sa oznaczone z duzym wyprzedzniem.

Usunięty
Usunięty
25/03/2013 22:45

czyli barter przedmiot za przedmiot ? w tej kwestii mam za duzo zlych wspomnien z azjatyckich mmo by to chwalic ;) PS3 ma jakies oficjalne fora aby prowadzic tam handel ? Czy moze blizz porobi specjalne dzialy u siebie ? ciekawea niektorzy dalej nie rozumieja ze always online na PC jest spowodowane piractwem, do czego nikt wam sie nie przyzna ze strony blizza, bo nie pasuje to do marketingu gry. cale szczescie ze brak wyobrazni nie boli ;)




Trwa Wczytywanie