Nowa odsłona serii Afterfall zatytułowana Perła Pustkowi, zostanie wyprodukowana nie tylko przez twórców InSanity, czyli IntoXicate Studio, ale także przez jego nowego partnera, firmę Anshar.
Nowa odsłona serii Afterfall zatytułowana Perła Pustkowi, zostanie wyprodukowana nie tylko przez twórców InSanity, czyli IntoXicate Studio, ale także przez jego nowego partnera, firmę Anshar.
- To nie była łatwa decyzja, ale projekt przygotowany przez projektantów z IntoXicate Studios, jest po prostu w naszej ocenie dobry i chcemy w nim brać udział i jako studio i jako developerzy. Kreatywność projektantów z IS, nasza wiedza i doświadczenie to mieszanka, która ma duże szanse powodzenia inaczej nie podjęlibyśmy się tego zadania zwłaszcza że terminy nie są najłatwiejsze – powiedział Łukasz Hacura szef Anshar Studios.
Co natomiast sądzi Tomasz Majka, prezes IntoXicate Studios? - Brakowało nam doświadczenia przy produkcji InSanity – teraz to doświadczenie już zdobyliśmy, a jego efektem jest to że do współpracy zaprosiliśmy ludzi z wiedzą zarówno organizacyjną jak i praktyczną developerską. Anshar Studios ma wszystko czego potrzebowaliśmy, a nam w zespole brakowało, żeby zrobić dobrą grę.
Anshar Studios to firma z Katowic, która ma na swoim koncie The Path of Kara – grę logiczną przeznaczoną na platformę Windows Phone. Produkcja ta została jednym z 64 finalistów plebiscytu Windows Phone Next App Star, do którego zgłoszono ponad 9000 tytułów.
Jak już wcześniej napisaliśmy, Perła Pustkowi będzie epizodyczną grą akcji rozgrywającą się w uniwersum Afterfalla. Całość ma składać się z trzech odcinków, w trakcie których poznamy losy trzech bohaterów. Autorzy obiecują przede wszystkim intuicyjną mechanikę rozgrywki, odmienne dążące do różnych celów postacie, jak również zapowiadają, że ich dzieło trafi w gusta wymagających, dorosłych odbiorców.
Data premiery Afterfall: Perła Pustkowi nie jest jeszcze znana. Gra zostanie wydana wyłącznie na PC w cyfrowej dystrybucji.