Twórcy Bastionu przyznają, że w pierwotnym zamyśle gra miała tryb kooperacji. Ostatecznie z niego zrezygnowano by lepiej wyeksponować opowieść.
Twórcy Bastionu przyznają, że w pierwotnym zamyśle gra miała tryb kooperacji. Ostatecznie z niego zrezygnowano by lepiej wyeksponować opowieść.
Co zatem zdecydowało, że w poprzedniej produkcji SuperGiant Games co-opa zabrakło? - Doszliśmy do wniosku, że ten tryb będzie stał w sprzeczności z naszymi celami narracyjnymi. Kiedy trzech ludzi biegało sobie po planszy, zaczęli się wygłupiać, a narracja gdzieś się w tym wszystkim gubiła - stwierdził Kasavin.
Wysokie oceny, jakie zebrał Bastion w prasie branżowej (średnia na poziomie 86/100) świadczy o tym, że SuperGiant Games podjęło prawidłową decyzję.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!