Przedstawiciele Creative Assembly mówią: "chcemy wznieść granie w modelu free-to-play na nowy poziom, a do tego potrzebna jest solidna baza graczy". A tej nie uda się stworzyć w grze typu P2W.
Przedstawiciele Creative Assembly mówią: "chcemy wznieść granie w modelu free-to-play na nowy poziom, a do tego potrzebna jest solidna baza graczy". A tej nie uda się stworzyć w grze typu P2W.
- Jednym z powodów jest chęć zrobienia lepszego systemu tworzenia meczów. Matchmaking jest tym szybszy i tym prędzej dostajesz się do bitew im więcej masz graczy. A ponieważ zależy nam na wprowadzeniu bitew 10 na 10, potrzebujemy sporej populacji użytkowników - tłumaczy Russell.
- Jeśli chodzi o spieniężanie, najbardziej zależy nam na czymś, co nazywamy "akceleratorami". Moglibyśmy oferować mnóstwo zawartości premium, rzeczy, które pomagałyby zwyciężać na polu bitwy, ale nie na tym chcemy się skoncentrować. Wolimy się skupić na akceleratorach, które przyspieszą rozwój twojej postaci i zapewnią szybszy dostęp do zawartości przeznaczonej dla bohaterów wysokopoziomowych - kontynuuje.
- Żeby była jasność: zależy nam na oferowaniu zdecydowanej większości zawartości za darmo, ale pod warunkiem, że gracze sobie na nią zapracują. Spieniężanie będzie dotyczyło zwiększenia szybkości, z jaką uzyskujesz dostęp do różnych rzeczy - dodaje.
Cóż, nie każdy gracz takie rozwiązanie przyjmie z otwartymi ramionami...