Torment: Tides of Numenera bije kickstarterowy rekord

Patryk Purczyński
2013/04/06 10:22

Ponad cztery miliony dolarów zebrane dzięki przeszło 74 tys. fanów - to efekt końcowy zbiórki na Torment: Tides of Numenera. Teraz pozostaje już "tylko" spełnić oczekiwania darczyńców.

Torment: Tides of Numenera bije kickstarterowy rekord

Zbiórka na Torment: Tides of Numenera zakończyła się absolutnym sukcesem - po upływie czasu, w którym można było wpłacać pieniądze na rzecz projektu inXile Entertainment, licznik zatrzymał się na kwocie 4 188 927 dolarów. Takiej sumy nie zebrała żadna inna gra w historii Kickstartera. RPG pobił rekord należący do tej pory do Project Eternity autorstwa Chrisa Avellone'a, który swoje trzy grosze wtrąci także do nowego Tormentu.

Stanie się tak dzięki osiągnięciu progu 3,5 miliona dolarów. Dzięki przekroczeniu pułapu czterech milionów, gracze oczekujący na Torment: Tides of Numenera mogą również liczyć na zwiększoną liczbę tzw. Legacies (z 11 do 16), dodatkowe duże miasto (Oasis of Mr’a Jolios) i więcej muzyki od Marka Morgana. Próbkę możliwości kompozytora prezentujemy poniżej.

Osiągnięcie rekordowego rezultatu nie mogło być pozostawione bez komentarza Briana Fargo. - Chciałbym podziękować wam wszystkim za to, że uczyniliście możliwym byśmy wraz z zespołem inXile przez następne lata mogli tworzyć najlepsze RPG-i, jakie tylko potrafimy - oznajmił. - W Interplayu nasz slogan brzmiał: "od graczy, dla graczy". Ta maksyma nie mogłaby być prawdziwsza również dziś - dodał.

GramTV przedstawia:

Torment: Tides of Numenera zadebiutuje najprawdopodobniej dopiero w roku 2015.

Komentarze
22
Abi_Dalzim
Gramowicz
22/03/2014 07:53
Dnia 21.03.2014 o 23:34, Piotrek_K napisał:

Tides of Numenera posiada turowy system walki ;).

Jak będzie podobna do pierwowzoru, to większość sytuacji da się załatwić bez walki :)

Usunięty
Usunięty
21/03/2014 23:34

Jak to zalozenia gry sa takie same? Przeciez w przeciwienstwie do Tormenta, Tides of Numenera posiada turowy system walki ;).

Usunięty
Usunięty
21/03/2014 22:18
Dnia 06.04.2013 o 13:34, Nagaroth napisał:

Całkowicie nowa rzecz - nowy świat, bohater, historia, postaci, wszystko.

Nie wszystko, założenia co do gry są takie same. Hierarchia wartości w grze będzie taka sama, czyli dialogi, kompani i historia na 1wszym miejscu.




Trwa Wczytywanie