Eidos Montreal zadba o właściwą wersję Thiefa dla pecetowców

Patryk Purczyński
2013/04/09 12:08

O zombiakach, odrobionym zadaniu domowym, porównaniu do filmowego Batmana i uwadze poświęconej wersji PC nowego Thiefa opowiada Stephane Roy z Eidos Montreal.

Eidos Montreal zadba o właściwą wersję Thiefa dla pecetowców

- Gwarantuję, że zanim przystąpiliśmy do tego projektu, odrobiliśmy pracę domową starając się zrozumieć, dlaczego ludzie kochali tę markę - mówi Stephane Roy, producent nowego Thiefa. - Sądzę, że bardzo dobrze wiemy, co czyni z danej gry dobrego Thiefa - zapewnia, choć nie chce zdradzać, co konkretnie ma na myśli.

Potwierdza też wcześniejsze słowa Daniela Windfelda Schmidta o stawianiu na mistykę a nie magię. - Chcemy, by gracze poruszali się na realistycznej płaszczyźnie, zależy nam na wiarygodności. Będziemy jednak mieli pewne rzeczy, które są naprawdę dziwne i mistyczne. Zombie jednak nie będzie - stwierdza Roy.

Ekipa Eidos Montreal nie chce, by nowy Thief był postrzegany jako kontynuacja bądź prequel wcześniejszej serii. - Można to porównać do tego, co Christopher Nolan zrobił z Batmanem - to wciąż ten sam główny bohater, wciąż ten sam Bruce Wayne, ale z drugiej strony wygląda to zupełnie inaczej, są inne kostiumy i nie ma Adama Westa! My chcemy zrobić coś podobnego - wyjaśnia Roy.

GramTV przedstawia:

I zapewnia, że jego zespół przykłada dużą wagę do wersji pecetowej. - Bez wątpienia jest ona dla nas ekstremalnie ważna. Granie w Thiefa na klawiaturze i myszy jest inne, więc musimy odpowiednio wesprzeć ten system. Tworząc pecetową wersję myślimy jak gracz pecetowy; wydania konsolowe to zupełnie inny rodzaj bestii. Jednym z naszych celów jest upewnienie się, że wersja na komputery nie jest zwyczajną kopią z konsol - oznajmia.

Thief ukaże się w przyszłym roku na wspomnianych pecetach i platformach następnej generacji.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
10/04/2013 11:25

Mam nadzieje ze bedzie regenerujace zdrowie.A na serio- ja juz nie czekam, odpuszczam. Po tym co juz powiedzieli- to nie moze byc dobra gra, a raczej- to nie moze byc dobry Thief.

Karanthir666
Gramowicz
10/04/2013 11:21

Wygląda na to, że ED zapomniało o jednym, ale to niewielkim szczególe. Otóż skradanki to specyficzny gatunek i ma określonych odbiorców. Robienie z tego na siłę czegoś dla mas mija się z celem, bo to wtedy nie będzie skradanka tylko jakaś napierdalanka.

Usunięty
Usunięty
10/04/2013 10:47

Powtórka z "Syndicate"? Hmm, może zrobią fps''a z tego? ;)




Trwa Wczytywanie