Benoit Perreault, artysta i projektant interfejsu, pracował w Ubisofcie przez osiem lat, do marca 2012. Zainspirowany uniwersum Assassin’s Creed i bijatykami, postanowił je połączyć – tak powstały grafiki koncepcyjne Assassin’s Creed: Duel.
Benoit Perreault, artysta i projektant interfejsu, pracował w Ubisofcie przez osiem lat, do marca 2012. Zainspirowany uniwersum Assassin’s Creed i bijatykami, postanowił je połączyć – tak powstały grafiki koncepcyjne Assassin’s Creed: Duel.
Same szkice koncepcyjne nie oznaczają, oczywiście, że powstanie gra,w której postacie z Assassin’s Creed będą obijać sobie ryjki, zwłaszcza, że Perreault pracuje aktualnie dla Eidos Montreal. Na jednej z grafik artysta przedstawił Altaira skaczącego na Ezio – ciekawe, czy walka Desmonda z Lucy wyglądałaby jak finałowa scenie w Brotherhood?
Czy Waszym zdaniem Assassin’s Creed: Duel to dobry pomysł? Czy może postawienie przeciwko sobie postaci żyjących w różnych okresach historycznych i bohaterów z innych gier Ubisoftu - Księcia Persji, Sama Fishera, Raymana, Jade i szalonych kórlików - to po prostu zwykłe powielanie cudzych idei?