Premiera Injustice: Gods Among Us w Polsce dopiero jutro, ale już wiemy, kto będzie pierwszą z dodatkowych postaci. Ed Boon tłumaczy, jak twórcy gry zamierzają rozwiązać problem kompatybilności.
Premiera Injustice: Gods Among Us w Polsce dopiero jutro, ale już wiemy, kto będzie pierwszą z dodatkowych postaci. Ed Boon tłumaczy, jak twórcy gry zamierzają rozwiązać problem kompatybilności.
- Rozdawanie ludziom kostiumów za darmo to sposób na udostępnienie również innej zawartości - mówi Boon. - Na przykład: jeśli ściągniesz Lobo, chcemy, byś miał możliwość zagrania nim przeciwko mnie, ale w tym celu muszę mieć tę postać na swojej maszynie. Sposobem, w jaki zamierzamy to uzyskać, jest rozdawnictwo kostiumów - tłumaczy.
- Kiedy pobierzesz darmowe kostiumy, otrzymasz też niezbędną zawartość do bycia kompatybilnym z wszystkimi użytkownikami. Problem z ludźmi, którzy nie kupują dodatkowych rzeczy, nie będzie więc istniał - podkreśla Boon. Jego zdaniem taki system jest przyjazny dla konsumenta, w przeciwieństwie do zawartości zablokowanej, ale obecnej od samego początku na płycie.
Injustice: Gods Among Us zostało już ocenione przez Łukasza Wiśniewskiego w jego recenzji. Na deser prezentujemy zaś gameplay z finałową walką z cyklu Injustice Battle Arena.