Tak wygląda przyszłość gier wideo? - Rozgrywka w Team Fortress 2 z wykorzystaniem wielokierunkowej bieżni i Oculus Rift

Małgorzata Trzyna
2013/04/22 18:43

W sieci pojawiło się nagranie przedstawiające fragment rozgrywki w Team Fortress 2, ale z wykorzystaniem prototypowej wersji urządzenia zwanego „Omni” firmy Virtuix. Koniec z leniwym wciskaniem klawiszy, czas na odrobinę ruchu!

Wielokierunkowa bieżnia pozwala graczowi sterować ruchami postaci, chodząc lub biegając w rzeczywistości – urządzenie konwertuje otrzymywane sygnały na odpowiednie instrukcje w grze. Oculus Rift, czyli specjalny headset, wyświetla obraz i śledzi, w którą stronę patrzy gracz, z kolei za pomocą kontrolera przypominającego pistolet można strzelać do wirtualnych przeciwników. Cały zestaw pozwala dosłownie wcielić się w postać.

GramTV przedstawia:

Firma Virtuix zapowiedziała na swojej oficjalnej stronie, że już w maju wystartuje zbiórka na Kickstarterze, której celem będzie rozpoczęcie produkcji Omni. Chętni na zakup tego urządzenia będą musieli liczyć się z wydatkiem rzędu 400-600 dolarów.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
24/04/2013 23:02

Duża część graczy marzy o czymś takim, ja nie jestem do tego przekonany. Jak ktoś na początku napisał, za te kilkaset dolców wolałbym kupić sobie sprzęt do ASG i tam bym się bawił, ale podobno o guście się nie dyskutuje.

Usunięty
Usunięty
24/04/2013 23:02

Duża część graczy marzy o czymś takim, ja nie jestem do tego przekonany. Jak ktoś na początku napisał, za te kilkaset dolców wolałbym kupić sobie sprzęt do ASG i tam bym się bawił, ale podobno o guście się nie dyskutuje.

Usunięty
Usunięty
23/04/2013 13:32
Dnia 23.04.2013 o 07:54, Dared00 napisał:

> Dared00 > Po co ludzie się upierają przy tych ruchowych gównach, może i się sprzeda ale dla mnie > gra powinna odprężać a nie męczyć... Nikt cię nie zmusza do zakupu i używania kontrolerów ruchowych. No ale cóż, skoro tobie się nie podoba, to nikomu się nie może podobać.

Ja nic takiego nie napisałem :)




Trwa Wczytywanie