The Evil Within - nowe szczegóły na temat nadchodzącego horroru

Małgorzata Trzyna
2013/04/22 15:51
4
0

Wytrzymałość graczy ma zostać poddana ciężkiej próbie w The Evil Within, którzy będą musieli poradzić sobie z ohydnymi potworami, pułapkami i mechanizmami, mając ograniczone zasoby.

The Evil Within - nowe szczegóły na temat nadchodzącego horroru

Fabuła gry będzie kręcić się wokół detektywa Sebastiana, który musi zbadać sprawę masowego morderstwa. Gdy przybywa na miejsce wraz ze swoim partnerem, zastaje tam coś tajemniczego, co zabija po kolei policjantów. Gdy Sebastian zostaje zaatakowany, traci przytomność. Budzi się w świecie pełnym potworów, a co gorsza, jego bliski przyjaciel traci zmysły. Detektyw, próbując dowiedzieć się więcej o tajemniczej sile, będzie musiał walczyć z obrzydliwymi kreaturami i zmierzyć się z własnymi słabościami, czyli tym, czego najbardziej się obawia.

GramTV przedstawia:

Świat gry nie będzie stabilny – korytarze, pomieszczenia, budynki a nawet naturalne scenerie mają zmieniać się w czasie rzeczywistym, w zależności od działań podejmowanych przez gracza. By przeżyć, trzeba będzie wykazać się ostrożnością i sprytem, liczyć się z ograniczonymi zasobami i wykorzystywać zastawione pułapki przeciwko wrogom.

The Evil Within będzie działać na silniku ID Tech 5. Gra ma trafić na PC oraz konsole obecnej i następnej generacji w 2014 roku. Zwiastun wprowadzający w klimat tej produkcji znajdziecie w naszym poprzednim wpisie.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
23/04/2013 08:41

Mi kojarzy się to z silent hillem oczywiście ale trochę też z zapomnianym shadowmanem. Może Mike LeRoi jeszcze kiedyś odwiedzi maszyny grające.

Sinirio
Gramowicz
22/04/2013 20:34

Taka głupia psychodelia mi nie pasuje. Ciekawe jak nadadzą fabularnie sens zastawiania pułapek w świecie, który ciągle się zmienia. Liczyłem na coś klimatycznego, trzymającego w napięciu i ciekawego a dostałem sen psychopaty, facetów z sejfem na głowach i przesycenie nadnaturalnością. Brak mi horrorów z ciekawym scenariuszem, który nie uwzględnia paranormalnych dziwów lub posiada je w małym stopniu (a najlepiej, żeby gra próbowała nas przekonać, iż dzieje się coś nie z tego świata, ale jednocześnie dawała uczucie, że można to wszystko wytłumaczyć racjonalnie, a na koniec nie wyjaśniała tego co do joty tylko pozwalała osądzić, czyli dobry horror i thriller a zarazem kryminał z mistycyzmem w tle).

Usunięty
Usunięty
22/04/2013 16:46

Fabula przypomina troche amezje, ale co mi tam;)




Trwa Wczytywanie