Shuhei Yoshida zdradza jak narodził się pomysł na społecznościowy guzik w padzie do PlayStation 4.
Shuhei Yoshida zdradza jak narodził się pomysł na społecznościowy guzik w padzie do PlayStation 4.
- Wydaje mi się, że Nathan Gary (dyrektor kreatywny - dop.) z Sony Santa Monica (twórcy serii God of War - dop.) zasugerował: może dodamy do pada specjalny guzik, który pozwoli każdemu dzielić się czym zechce? Pomagał w tym czasie w zewnętrznych produkcjach, był mocno zaangażowany w prace przy Journey i The Unfinished Swan. -
- Potem Nathan zrobił prezentacje w Powerpoincie i przedstawił nam pomysł na przycisk "share". Byliśmy zachwyceni. Decyzja zapadła zaraz po prezentacji i jestem pewien, że Nathan jest bardzo dumny ze swojego wkładu. Wcześniej przez wiele miesięcy dyskutowaliśmy jakie opcje chcemy oddać posiadaczom PlayStation 4 i dzielenie się było jednym z kluczowych pomysłów, które chcieliśmy umieścić w konsoli. -