The Bureau: XCOM Declassified to ewolucja, a nie projekt robiony od nowa

Patryk Purczyński
2013/04/29 09:55
0
0

Zapowiedziane w ubiegłym tygodniu The Bureau: XCOM Declassified, choć znacząco różni się od wcześniej zapowiedzianej strzelaniny XCOM, to jednak bazuje na pierwotnej wersji projektu.

The Bureau: XCOM Declassified to ewolucja, a nie projekt robiony od nowa

W pierwszej połowie 2010 roku Take-Two zapowiedziało XCOM. Przez ostatnie miesiące więcej o tym projekcie mówiło się w kontekście jego skasowania bądź zawieszenia. Ostatecznie odrodził się on jednak pod postacią The Bureau: XCOM Declassified. - Produkcji gry nie rozpoczynaliśmy w kółko od początku - zapewnia wiceprezes studia 2K Marin, Alyssa Finley.

- Jeśli spojrzeć na grę z 2010 roku, zobaczycie te same jednostki wroga, tych samych członków naszego oddziału. To tak naprawdę ewolucja. W 2011 roku wprowadziliśmy tryb Focus Mode. W tym czasie nazywaliśmy go Tag Mode - w trzecioosobowej perspektywie wycofywałeś się w nim z pola bitwy. Mogłeś zatrzymywać czas, badać pole bitwy, spoglądać na swój zespół i przeciwników, planować i wykonywać. Od tamtej pory rozwijaliśmy tę ideę - tłumaczy Finley.

GramTV przedstawia:

The Bureau: XCOM Declassified zmierza na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3. Premierę przewidziano na drugą połowę sierpnia.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!