23 sierpnia ma w sobie najwyraźniej pewną niepowtarzalną aurę - wydawcy gier z wyjątkowym zamiłowaniem obsadzają swoje pozycje wydawnicze właśnie w tym dniu. Zaczęło się od Splinter Cell: Blacklist, następnie padło na Saints Row 4. Jako ostatnie w kolejce po serca i portfele konsumentów ustawiło się tego dnia Choć produkcja 2K Marin na razie nie wywołuje zbyt wielkiego entuzjazmu, wydawca nie zamierza spękać w obliczu silnej konkurencji. - Elementy strategiczne w połączeniu z wyjątkowym umiejscowieniem i rozgrywką, w której główną rolę odgrywa narracja, pozwalają naszej grze wybić się z tłumu - deklaruje Simon Turner z 2K Games na łamach magazynu MCV.
- Będziemy starali się przyciągnąć inną grupę odbiorców - wygląd i uczucie towarzyszące kampanii będą więc całkowicie odmienne - dodaje. The Bureau: XCOM Declassified zostało oficjalnie przedstawione przed kilkoma dniami.