Fédération Internationale de Football Association i Electronic Arts zarabiają wspólnie wywrotki pieniędzy, więc komitywa jest zrozumiała. Nowa umowa między stronami wiąże je na niemal następną dekadę.
Fédération Internationale de Football Association i Electronic Arts zarabiają wspólnie wywrotki pieniędzy, więc komitywa jest zrozumiała. Nowa umowa między stronami wiąże je na niemal następną dekadę.
Sekretarz generalny FIFA Jérôme Valcke ceni sobie przyjaźń z EA.
- Relacje z EA Sports są dla nas bardzo ważne. Gry wideo z serii FIFA są kluczowym elementem w propogowaniu marki FIFA i wartości, które reprezentuje na całym świecie. Uwypukla to 2,5 miliona fanów futbolu, którzy wzięli w tegorocznej edycji FIFA Interactive World Cup. A to tylko jeden z przykładów mocy naszej współpracy. -
Tegoroczna FIFA nosi numerek 14 i standardowo ukaże się gdzieś na przełomie września i października. Nasze wrażenia z jej pierwszego pokazu znajdziecie tutaj.