Aż o 30 proc. FIFA 13 poprawiła wynik sprzedaży poprzedniczki. Główna w tym zasługa kanału cyfrowego dystrybucji, w którym udało się osiągnąć niemal 100-procentowy skok.
Aż o 30 proc. FIFA 13 poprawiła wynik sprzedaży poprzedniczki. Główna w tym zasługa kanału cyfrowego dystrybucji, w którym udało się osiągnąć niemal 100-procentowy skok.
Sukces ten w dużej mierze FIFA 13 zawdzięcza dystrybucji cyfrowej, w której ubiegłoroczna odsłona pobiła wynik "dwunastki" aż o 94 proc. Cała marka FIFA (wliczając w to także takie pozycje, jak FIFA Online czy FIFA World Class Soccer) w tym kanale przyniosła swojemu wydawcy w minionym roku fiskalnym 350 milionów dolarów przychodu.
EA już zapowiedziało tegoroczną odsłonę, ochrzczoną tytułem FIFA 14. Wydawca liczy, że gra będzie popularniejsza nawet od nowej części bestsellerowej serii Call of Duty.