Kolejne wideo o klasach w Neverwinter - tym razem o czarodzieju

Paweł Pochowski
2013/05/14 15:25

I to nie byle jakim czarodzieju, ponieważ - podążając za oficjalnym polskim nazewnictwem - będzie to czarodziej manipulujący.

Kolejne wideo o klasach w Neverwinter - tym razem o czarodzieju

W ostatnich tygodniach twórcy MMO Neverwinterze wykonali dość duży ukłon w stronę fanów z Polski. Dość powiedzieć, że ogłoszono, iż produkcja ta będzie dostępna w naszym rodzimym języku. I choć do premiery gry pozostało jeszcze trochę czasu, wydawca już rozpoczął promocję tytułu - filmy prezentujące poszczególne klasy ukazują się także z polskimi napisami. Dziś kolejne wideo, tym razem przedstawiające manipulującego czarodzieja. I choć nazwa klasy nie jest zbyt zachęcająca, trzeba przyznać, że (manipulujący) czarodziej będzie w Neverwinter potężną postacią. Zobaczcie sami.

- Chcemy być pewni, że grając jako Manipulujący Czarodziej jesteście w stanie kontrolować swoich przeciwników. Niemal każdy czar zawiera w sobie element manipulujący - możesz odpychać wrogów, zamykać w blokach lodu i unosić w powietrze mając pewność, że nie zagrożą Twojej drużynie w czasie walki. To duża odpowiedzialność, lecz odpowiednio kontrolując przebieg starcia, jesteś w stanie zniszczyć swoich wrogów, zanim zaprezentują oni pełnię swoich możliwości i dramatycznie zaszkodzą Twoim kompanom - tak o czarodzieju wypowiedział się Zeke Sparkes, główny projektant Neverwintera.

GramTV przedstawia:

Jeżeli jesteście ciekawi innych klas - polecamy filmik ze "specjalistą w broni dwuręcznej" w roli głównej. Oprócz tego zachęcamy także do zapoznania się z testem wersji beta przygotowanym przez Sławka Serafina.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
15/05/2013 12:38
Dnia 15.05.2013 o 11:45, TobiAlex napisał:

No to chyba pomyliły Ci się gry. W Neverwinter masz wręcz identyczny system jak w C9 (non-target). Stać w miejscu? To też nie w Neverwinter. I tak, każdy skill działa inaczej. No i nie przesadzaj z tym C9, bo tam jest "potrzebny" skill taki sam jak w Neverwinter - czyli żaden.

Może przesadziłem że się stoi w miejscu ale za dużo to się nie poruszasz w Neverwinter Online, 2x można zrobić zabójcą unik a Wojownikiem z dwuręcznym mieczem 2 razy mozna uciec i stamina ładuje się strasznie długo. W C9 na PVP trzeba trochę pomyśleć, po prostu tak jak w każdej bijatyce trzeba obczaić co kiedy robi przeciwnik i jak to skontratakować.

TobiAlex
Gramowicz
15/05/2013 11:46
Dnia 15.05.2013 o 11:40, Kopiec napisał:

> A do tego ma chyba najuczciwsze f2p w historii. Gra jest niezła, ale teraz to pojechałeś. Model f2p jest tragiczny.

Dlaczego? Właśnie, że nie. Każdy przedmiot możesz kupić za prawdziwą kasę bądź zdobyć za walutę z gry (AD). A przy tym logiczne jest, że płacąc prawdziwą kasę zdobywa się taki przedmiot szybciej. W końcu gdyby tak nie było to nikt by tego nie kupił.

TobiAlex
Gramowicz
15/05/2013 11:45

> No najwyraźniej tobie pasują stare RPG/MMORPG gdzie się wybiera skille kiedy użyć a postacie> stoją i przyjmują ataki na klatę, kiedyś tylko takie gry właśnie były które były wciągające> i fajne. Mi to już dawno się znudziło, ja wole gry typu C9 gdzie możesz chodzić dowoli> podczas walki, uniki, bronić się, i każdy skill działa inaczej: przewraca przeciwnika,> wywala w powietrze, odpycha do tyłu, itp itd gdzie nie liczy się level, eq, i dobrze> rozdane staty, tylko wole takie gry gdzie liczy się to jak ty grasz, zręcznośc i szybkośc> reagowania się liczy. Każdy woli coś innego.No to chyba pomyliły Ci się gry. W Neverwinter masz wręcz identyczny system jak w C9 (non-target). Stać w miejscu? To też nie w Neverwinter. I tak, każdy skill działa inaczej. No i nie przesadzaj z tym C9, bo tam jest "potrzebny" skill taki sam jak w Neverwinter - czyli żaden.




Trwa Wczytywanie