Borderlands 2, Bioshock: Infinite i Max Payne 3 były motorami napędowymi Take-Two w minionym roku fiskalnym. Firma zakończyła go jednak na minusie, choć znacznie mniejszym niż poprzednio.
Borderlands 2, Bioshock: Infinite i Max Payne 3 były motorami napędowymi Take-Two w minionym roku fiskalnym. Firma zakończyła go jednak na minusie, choć znacznie mniejszym niż poprzednio.
W ostatnim kwartale Take-Two zanotowało niespełna 300 milionów dolarów przychodu. To wynik znacznie lepszy od ubiegłorocznego, gdy wpływy wyniosły nieco ponad 148 milionów. Zysk w tym okresie wyliczono na 21,2 miliona - w zeszłym roku były straty, i to niemałe (66 milionów). Cały rok fiskalny firma zakończyła jednak na minusie wynoszącym 31,2 miliona. 12 miesięcy wcześniej straty były znacznie większe - 107,7 miliona dolarów. Spółka tłumaczy, że tegoroczny rezultat nie jest efektem słabej sprzedaży gier, a "jednorazowych zobowiązań kontraktowych".
Fantastycznie przedstawiają się za to wyniki z dystrybucji cyfrowej. Sprzedaż w tym kanale wzrosła rok do roku o, bagatela, 192 proc. Władze Take-Two optymistycznie zapatrują się w przyszłość i liczą na przychody w roku fiskalnym 2014 na poziomie 1,85 miliarda dolarów. W minionych 12 miesiącach wyniosły one 1,214 miliarda (rezultat zdecydowanie lepszy niż w poprzednim roku, gdy zanotowano 825 milionów dolarów przychodu).
Firma przedstawiła także kalendarz wydawniczy: