Przed kilkoma tygodniami Slitherine ogłosiło nawiązanie współpracy z Games Workshop. Teraz dowiadujemy się, jakie będą jej efekty.
Przed kilkoma tygodniami Slitherine ogłosiło nawiązanie współpracy z Games Workshop. Teraz dowiadujemy się, jakie będą jej efekty.
- Minęło już prawie 15 lat, odkąd ostatnia strategia turowa osadzona w uniwersum Warhammer 40k ujrzała światło dzienne - wspomina Iain McNeil, dyrektor produkcji w Slitherine Group. - Sądzimy, że nadszedł właściwy czas, by ponownie dostarczyć tego rodzaju doznania graczom z całego świata - dodaje.
Warhammer 40,000: Armageddon będzie zawierał ponad 35 scenariuszy i przeszło setkę typów jednostek. Każda z nich ma być opisana 20 danymi, odgrywać szczególną rolę i mieć własne zdolności. Na przebieg starć mają wpływać takie czynniki, jak teren, morale czy zmieniające się warunki pogodowe. Dodatkową zaletą powinien być łatwy w obsłudze edytor, dzięki któremu użytkownicy stworzą autorskie modyfikacje.
Na razie Slitherine nie udostępniło żadnych materiałów graficznych z Warhammer 40,000: Armageddon.