Nadchodzi strategia turowa Warhammer 40,000: Armageddon

Patryk Purczyński
2013/05/22 08:29

Przed kilkoma tygodniami Slitherine ogłosiło nawiązanie współpracy z Games Workshop. Teraz dowiadujemy się, jakie będą jej efekty.

Nadchodzi strategia turowa Warhammer 40,000: Armageddon

Slitherine pracuje nad strategią turową Warhammer 40,000: Armageddon. Akcja umiejscowiona została podczas drugiej wojny o Armageddon, w której uczestniczą siły imperialne i Space Marines, walczące z orkami Waaagh!, na czele których stoi Ghazghkull Thraka. Produkcja ta powstaje z myślą o pecetach i urządzeniach z systemem iOS, a jej premiera jest wstępnie zaplanowana na pierwszy kwartał przyszłego roku.

- Minęło już prawie 15 lat, odkąd ostatnia strategia turowa osadzona w uniwersum Warhammer 40k ujrzała światło dzienne - wspomina Iain McNeil, dyrektor produkcji w Slitherine Group. - Sądzimy, że nadszedł właściwy czas, by ponownie dostarczyć tego rodzaju doznania graczom z całego świata - dodaje.

GramTV przedstawia:

Warhammer 40,000: Armageddon będzie zawierał ponad 35 scenariuszy i przeszło setkę typów jednostek. Każda z nich ma być opisana 20 danymi, odgrywać szczególną rolę i mieć własne zdolności. Na przebieg starć mają wpływać takie czynniki, jak teren, morale czy zmieniające się warunki pogodowe. Dodatkową zaletą powinien być łatwy w obsłudze edytor, dzięki któremu użytkownicy stworzą autorskie modyfikacje.

Na razie Slitherine nie udostępniło żadnych materiałów graficznych z Warhammer 40,000: Armageddon.

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
13/07/2013 15:18

Zapowiada się bardzo fajnie :) i to akurat kiedy mówiłem żonie, że w nie rozumiem czemu nikt nie robi turowych gier na podstawie Warhammera 40k. Osobiście uważam, że firma której udało by się wydębić pełną licencję i zrobić ge w 100% opartą o normalnego bitewniaka (symulację normalnych bitew na pc czy inne platformy) zbił by istną fortunę. Nie dziwię się jednak, że nikomu się to jeszcze nie udało, bo gdyby Games Workshop na to pozwolił, to mało kto by jeszcze kupował ich figurki. Zapłacić raz za grę i powiedzmy dodatki, żeby mieć dostęp do wszystkich jednostek, ras, generatora map i multi gdzie zawsze znajdzie się ktoś chętny do gry? Ideał nad ideały, a dzisiaj większość firm robiących gry strategicznych dało by radę takową wykonać bez najmniejszego problemu. Moim zdaniem DoW1 był mistrzostwem i by poprawić tamtą grę wystarczyło by poprawić grafikę, dodać niszczenie terenu i edytor map, potem wydać jeszcze raz i myślę, że każdy fan kupił by to z automatu.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
24/05/2013 02:40

Oby tego nie zawalili !

Strange101
Gramowicz
23/05/2013 11:03
Dnia 22.05.2013 o 15:46, Harunia napisał:

Mnie martwi ze ma to byc tez na ios, przez to bedzie prawdopodobnie uproszczone i bedzie wygladac jak gierki przegladarkowe. Jasne nie o grafike chodzi w strategiach, ale milo jak cos nie wyglada jak sprzed 10 lat.

Obejrzyj sobie jak na iOS wygląda Infinity Blade 2. A co do uproszczeń - GTA:VC też na tym systemie śmiga i jedynym uproszczeniem jest autocelowanie - a to gra akcji, sterowanie zdecydowanie bardziej skomplikowane niż w strategii turowej.




Trwa Wczytywanie