Kosmicznych stateczków robiących pif-paf nigdy za wiele!
Kosmicznych stateczków robiących pif-paf nigdy za wiele!
Jesteśmy wniebowzięci, że pracujemy z nową konsolą Sony. Możliwości platformy pozwalają nam na rzeczy niemożliwe nigdzie indziej. Uważamy, że lepsza technologia może prowadzić do lepszego gameplayu. Im więcej zasobów i narzędzi, tym lepiej.
To jednak nie wszystko. Ekipa pracuje nad jeszcze jednym, ściśle tajnym projektem na wyłączność PlayStation 4.
Super Stardust nie potrzebuje raczej bliższego przedstawienia, ale niech formalności stanie się zadość. Gra Bloodhouse i Team 17 (ci od Wormsów) zadebiutowała w 1994 roku na Amidze i z miejsca stała się jedną z najlepszych dwuwymiarowych strzelanek kosmicznych w dziejach. W 2007 doczekała się wypasionego remake'u na PS3 w postaci Super Stardust HD i na PSP jako Super Stardust Portable. Historię serii kończy póki co Super Stardust Delta, która trafiła w zeszłym roku na PS Vitę.
Tak Super Stardust HD wygląda w akcji.