Przebieg pokazu Xboksa One to kwestia dyskusyjna. Dyskutować nie można natomiast z liczbami, które pokazują, że Microsoft trafił do szerokiego grona odbiorców. Rekordowego - można by rzec.
Przebieg pokazu Xboksa One to kwestia dyskusyjna. Dyskutować nie można natomiast z liczbami, które pokazują, że Microsoft trafił do szerokiego grona odbiorców. Rekordowego - można by rzec.
Transmisja pobiła rekordy firmy Akamai, która pomagała MS w jej organizacji. Ujawnienie Xboksa One oglądało w internecie więcej osób niż finał Mistrzostw Świata w 2010 roku, ślub księcia Harry'ego czy ogłoszenie wyników wyborów na prezydenta USA w 2012. Imprezę relacjonowała też telewizja Spike TV. Włączyło ją w odpowiednim momencie 1,73 miliona widzów.
Na koniec dane z Twittera. Pokaz był najmocniej dyskutowanym nie sportowym programem telewizyjnym tego dnia. Ustąpił miejsca jedynie play-offom NBA.
Trafić do milionów to jedno. Przekonać je to znacznie trudniejsze zadanie. Czy Microsoftowi się udało? Dowiemy się już pod koniec roku.