Nadejście nowej generacji konsol zbiega się w czasie z rozpoczęciem nowej podserii w obrębie marki Call of Duty. Infinity Ward miało swoje powody, by zacząć wszystko od nowa.
Nadejście nowej generacji konsol zbiega się w czasie z rozpoczęciem nowej podserii w obrębie marki Call of Duty. Infinity Ward miało swoje powody, by zacząć wszystko od nowa.
- Wszyscy byliśmy zgodni co do tego, że nadal chcemy robić serię Call of Duty. Moglibyśmy oczywiście zrobić coś innego, ale chcieliśmy pozostać w obrębie tej marki. Jednocześnie zależało nam na stworzeniu nowego uniwersum, albo przynajmniej nowej opowieści. Chcieliśmy nowych postaci i nowych doznań - stwierdza Rubin.
- Najłatwiejszym rozwiązaniem - skoro zamknęliśmy pewien rozdział wraz z Modern Warfare 1, 2 i 3 - byłoby rozpoczęcie nowego w tym samym uniwersum. To był pierwszy krok. Z uwagi na sporą liczbę zmian, jakich chcieliśmy dokonać w tym nowym świecie, po prostu musieliśmy zrobić coś innego niż Modern Warfare - dodaje producent wykonawczy Call of Duty: Ghosts.