Najwięksi przedstawiciele branży chcą zaskoczyć miłośników elektronicznej rozrywki efektownymi prezentacjami swoich nowych dzieł na E3. Do targów przygotowują się m.in. EA, Square Enix i Nintendo.
Najwięksi przedstawiciele branży chcą zaskoczyć miłośników elektronicznej rozrywki efektownymi prezentacjami swoich nowych dzieł na E3. Do targów przygotowują się m.in. EA, Square Enix i Nintendo.
Witryna z czasem zapełni się trailerami, wywiadami z twórcami gier i innymi materiałami. Firma planuje też oddać do dyspozycji graczy - i to nie tylko tych, którzy wybiorą się między 11. a 13 czerwca do LA Convention Center - cztery niewypuszczone jeszcze produkcje na Wii U. Nintendo już wcześniej zapowiadało, że w tym roku w większym stopniu skupiać się będzie na pomniejszych imprezach branżowych.
Zwiastun tego, czego można spodziewać się na poprzedzającej targi konferencji, zaprezentowało Electronic Arts. W roli głównej Battlefield 4, ale nie brakuje także innych tytułów, które "Elektronicy" chcą zaprezentować zgromadzonym na targach dziennikarzom i entuzjastom: Need for Speed: Rivals czy produkcji EA Sports, na czele z nową odsłoną serii FIFA.
Także Square Enix chce w wydatny sposób zaznaczyć swoją obecność na tegorocznym E3. Jak już wcześniej informowaliśmy, pokazy gier firmy będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem oficjalnego konta azjatyckiego wydawcy na YT. Teraz dowiadujemy się, że po stoiskach firmy oprowadzać nas będzie Megan Marie, menedżer społecznościowa z Crystal Dynamics. Porozmawia ona m.in. z producentem Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Naokim Yoshidą, producentem Lightning Returns: Final Fantasy XIII Yoshinorim Kitase i dyrektorem Motomu Toriyamą.
Doniesienia z Los Angeles będziemy oczywiście serwować na bieżąco na łamach gram.pl.