Neverwinter, które aktualnie znajduje się w fazie otwartej bety, zostało ciepło przyjęte przez graczy, niemniej okazało się, że wiele elementów musi zostać poprawionych, począwszy od zbalansowania postaci na interfejsie użytkownika kończąc.
Neverwinter, które aktualnie znajduje się w fazie otwartej bety, zostało ciepło przyjęte przez graczy, niemniej okazało się, że wiele elementów musi zostać poprawionych, począwszy od zbalansowania postaci na interfejsie użytkownika kończąc.
Dzięki licznym uwagom graczy, jakie otrzymali twórcy Neverwinter, gra doczeka się ogromnej aktualizacji. Co poprawiono? W dużym skrócie – wszystko. Lista obejmuje takie zagadnienia, jak balans postaci, moce, system kolejek, dom aukcyjny, tryb PvP, towarzyszy, zbieranie przedmiotów przez drużynę, interfejs użytkownika, zadania, dungeony i nagrody, a także optymalizację.
Zainteresowanych szczegółami zapraszamy do lektury długiej listy przygotowanej przez Cryptic Studios. Jeśli jednak nie macie ochoty na przekopywanie się przez tony informacji, możecie wyszukać tylko elementy wyróżnione zielonym kolorem, którym zaznaczono najważniejsze zmiany.
Zanim Neverwinter zadebiutuje oficjalnie 20 czerwca, zapewne zostaną wprowadzone kolejne poprawki, a jakość gry w dużej mierze będzie zależała od nas – graczy. Cryptic Studios zachęca, by nadal wysyłać swe uwagi – zwłaszcza dotyczące aktualizacji, która zostanie zaimplementowana na serwerach otwartej bety po gruntownym przetestowaniu.