E3 2013: Metal Gear Solid V - mniej przerywników filmowych, są szanse na wersję PC

Patryk Purczyński
2013/06/13 14:33
3
0

Długie cut-scenki to znak firmowy serii MGS. W piątej części zanosi się jednak na zmianę. Hideo Kojima w jednym z wywiadów zasugerował również, że w przyszłości gra może ukazać się na PC.

E3 2013: Metal Gear Solid V - mniej przerywników filmowych, są szanse na wersję PC

- Jestem pewien, że zastanawiacie się, czy przerywniki filmowe w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain będą tak długie, jak w czwartej części. Ponieważ tym razem decydujemy się na otwarty świat, cut-scenek będzie mniej - wyjaśnia Hideo Kojima. Kilka słów poświęca także samej konstrukcji gry.

- Jeśli MGS 1-4 to filmy, The Phantom Pain będzie jak telewizyjny serial podzielony na odcinki. Każdy odcinek to nieliniowa misja, która po połączeniu z pozostałymi współtworzy kompletną opowieść - mówi. Jego najnowsze dzieło zostało jak dotąd zapowiedziane wyłącznie na konsole (PS3, PS4, X360, X1), ale na tym lista platform docelowych nie musi się zamknąć. Na razie jest to jednak mglista perspektywa.

GramTV przedstawia:

- Oczywiście tworzymy na PC, więc nie możemy się już doczekać, aż wypuścimy coś na tej platformie. W tej chwili nie mamy jednak żadnej daty premiery, w tej chwili nie chcemy się za nic zabierać, to nie jest dla nas priorytet. Robimy tę wersję i mamy nadzieję, że ona również kiedyś ujrzy światło dzienne - zdradził Kojima na antenie GTTV.

Komentarze
3
MisioKGB
Gramowicz
14/06/2013 00:12

"Oczywiście tworzymy na PC, więc nie możemy się już doczekać, aż wypuścimy coś na tej platformie."Sam Kojima powiedział, że wersja PC będzie, później niż konsolowa, ale będzie. więc nie żadne mgliste perspektywy

hydzior
Gramowicz
13/06/2013 17:23

Jak narazie wszystkie pokazy były na PC. Szanse jakieś są ;].

Usunięty
Usunięty
13/06/2013 15:44

"są szanse na wersję PC"Lepiej by brzmiało : PC wersja potwierdzona...wyjdzie z poślizgiemGra wygląda pięknie :)




Trwa Wczytywanie