Długie cut-scenki to znak firmowy serii MGS. W piątej części zanosi się jednak na zmianę. Hideo Kojima w jednym z wywiadów zasugerował również, że w przyszłości gra może ukazać się na PC.
Długie cut-scenki to znak firmowy serii MGS. W piątej części zanosi się jednak na zmianę. Hideo Kojima w jednym z wywiadów zasugerował również, że w przyszłości gra może ukazać się na PC.
- Jeśli MGS 1-4 to filmy, The Phantom Pain będzie jak telewizyjny serial podzielony na odcinki. Każdy odcinek to nieliniowa misja, która po połączeniu z pozostałymi współtworzy kompletną opowieść - mówi. Jego najnowsze dzieło zostało jak dotąd zapowiedziane wyłącznie na konsole (PS3, PS4, X360, X1), ale na tym lista platform docelowych nie musi się zamknąć. Na razie jest to jednak mglista perspektywa.
- Oczywiście tworzymy na PC, więc nie możemy się już doczekać, aż wypuścimy coś na tej platformie. W tej chwili nie mamy jednak żadnej daty premiery, w tej chwili nie chcemy się za nic zabierać, to nie jest dla nas priorytet. Robimy tę wersję i mamy nadzieję, że ona również kiedyś ujrzy światło dzienne - zdradził Kojima na antenie GTTV.