Po okresie przejściowym w postaci Fuse ekipa Insomniac Games całkowicie zmieniła front, podejmując współpracę na wyłączność z Microsoftem. Ted Price wyjaśnia tę decyzję.
Po okresie przejściowym w postaci Fuse ekipa Insomniac Games całkowicie zmieniła front, podejmując współpracę na wyłączność z Microsoftem. Ted Price wyjaśnia tę decyzję.
- Kiedy zaczynaliśmy rozmawiać o tym pomyśle z Microsoftem, początkowo byliśmy przeciwni powrotowi do prac na wyłączność jednej stajni. Gdy jednak zespół Microsoftu zaczął nam przedstawiać możliwości i filozofię stojącą za produkcją na Xboksa One, wiedzieliśmy, że Sunset Overdrive to idealna propozycja dla tej konsoli - stwierdza Price.
- Xbox One i Xbox Live będą stanowiły wsparcie dla naszych ambicji stworzenia dwutorowego dialogu ze społecznością. Pozwoli nam to także uzyskać szybsze cykle produkcji, włączając w to udostępnianie co jakiś czas nowych broni, postaci, opowieści, a nawet znaczącej pop-kulturowo zawartości, jak choćby memów - wylicza.
- Wielu z Was zapewne zastanawia się, co to oznacza dla Insomniaca. Co z Ratchetem i Clankiem? Co z Fuse? Inni mogą pytać, dlaczego odcięliśmy się od swojej spuścizny z PlayStation. Prawda jest taka, że nie zmieniło się aż tak wiele. Insomniac był, jest i nadal będzie w pełni niezależny. Ceniliśmy sobie tę niezależność przez ostatnie 19 lat. Teraz pozwala nam ona kontrolować własne marki, a także znajdować dla nich najodpowiedniejszych partnerów - kontynuuje Price.
- Jesteśmy podekscytowani współpracą z Microsoftem przy Sunset Overdrive, ale nie oznacza to, że nie będziemy już robili gier z naszymi wieloletnimi przyjaciółmi z Sony. Na tym polega właśnie magia bycia niezależnym developerem - dodaje szef Insomniac Games.
Przypomnijmy, że Sunet Overdrive zostało ogłoszone na konferencji Microsoftu poprzedzającej targi E3.