Po "wielkim wejściu" na E3 Ubisoft podtrzymuje zainteresowanie MMO The Division, sącząc kolejne informacje.
Po "wielkim wejściu" na E3 Ubisoft podtrzymuje zainteresowanie MMO The Division, sącząc kolejne informacje.
Jak ujawniło Ubi, w The Division nie znajdziemy klasycznych, predefiniowanych klas postaci. Rozwój postaci ma się opierać na dających się zmieniać umiejętnościach, pozwalających dostosować postać do preferencji gracza. Przypomnijmy jedynie, że nie jest to pierwsza duża produkcja z podobnym systemem, pojawił się on chociażby w interesującej, ale mało popularnej grze MMORPG The Secret World szwedzkiego Funcomu.
Kolejne detale dotyczą pokazywanego na prezentacjach rozgrywki drona. To właśnie nim sterować będą gracze podłączający się do rozgrywki przez urządzenia mobilne. Latająca maszynka ma nie tylko wskazywać i oznaczać pozycje przeciwników, ale również leczyć i buffować drużynę oraz osłabiać wrogów, a także wskazywać miejsce ataku rakietowego. co ciekawe, drony mają również posiadać własny i całkowicie odrębny system rozwoju.
Oparty na czarnorynkowej ekonomii i handlu własnoręcznie stworzonymi przedmiotami, posta-apokaliptyczny świat The Division ma też zacierać granice między PvE a PvP; obydwa tryby rozgrywki obecne będą w tej samej instancji.