Otwarty świat dotknięty plagą zombie, w którym celem jest przetrwanie – ostatnimi czasy często słyszymy o takich grach. Na szczęście w Rust, nowej grze zespołu odpowiedzialnego za Garry’s Mod, zombie zostaną zastąpione czymś innym.
Otwarty świat dotknięty plagą zombie, w którym celem jest przetrwanie – ostatnimi czasy często słyszymy o takich grach. Na szczęście w Rust, nowej grze zespołu odpowiedzialnego za Garry’s Mod, zombie zostaną zastąpione czymś innym.
W ciągu siedmiu lat Garry’s Mod przyniosło dochody w wysokości 22 milionów dolarów. Studio Facepunch, odpowiedzialne za ten tytuł, rozpoczęło prace nad nową grą, którą jego założyciel, Garry Newman, chciał zrobić od dawna. Rust charakteryzuje się otwartym światem, w którym gracze walczą o przetrwanie, a ich wrogami są zombie, zimno i głód. Na razie gra przypomina połączenie Minecrafta z DayZ – musimy w niej np. ścinać drzewa a z pozyskanych surowców zbudować schronienie.
Co będzie zatem wyróżniało Rust na tle innych gier o zombie? Newman twierdzi, że jego zespół nie cierpi wędrujących nieumarłych i że kiedyś zostaną one zastąpione przez innego rodzaju NPC. Póki co, twórcy jeszcze zastanawiają się, co zrobić, żeby Rust nie przypominało DayZ. Aktualnie gra znajduje się w fazie alfa-testów, ale już powstała Wiki poświęcona właśnie tej produkcji.