Sky Pirates of Tyria - nowa aktualizacja Guild Wars 2 zadebiutuje w przyszłym tygodniu

Małgorzata Trzyna
2013/06/21 16:06

Wraz z aktualizacją w grze pojawi się nowy dungeon, eventy i nagrody. Co więcej, zakończą się beta-testy funkcji Custom Arena oraz Trybu Obserwatora.

Sky Pirates of Tyria - nowa aktualizacja Guild Wars 2 zadebiutuje w przyszłym tygodniu

Podczas aktualnie trwającego święta Dragon Bash w Lion’s Arch doszło do morderstwa. W mieście zapanował chaos, a złoczyńcy odpowiedzialni za jego wywołanie schronili się w swej kryjówce. Inspektor Ellen Kiel prowadzi dochodzenie w sprawie zabójstwa i wyznacza zespoły, których zadaniem będzie schwytanie sprawców. Oczywiście, w wypełnieniu tego zadania będą musieli pomóc gracze, na których czekają liczne atrakcje:

  • Nowy dungeon związany z fabułą, Aetherblade Retreat – gracze będą musieli odszukać ukryte wejście do bazy Aetherblade, gdzie czeka ich walka z piratami, kapitanem Aetherblade i jego pierwszym oficerem
  • Sea of Sorrows Scavenger Hunt – zadaniem graczy będzie odnalezienie wskazówek, które doprowadzą ich do 12 płyt pamiątkowych, postawionych w celu uhonorowania założyciela miasta i jego historii. Misja ta pozostanie już na stałe
  • Nowe nagrody w postaci gadżetów i miniaturowego towarzysza
  • Zmiany związane z balansem postaci – umiejętności cieszące się mniejszą popularnością będą skuteczniejsze, by gracze chętniej je wybierali; zmiany pojawią się w zakładce „Traits” dla każdej profesji
  • Zakończy się testowanie funkcji Custom Arena i trybu obserwatora – po wprowadzeniu aktualizacji w Gem Store będzie można kupić Custom Arena Starter Kits. W ten sposób gracze będą mogli organizować własne turnieje
  • Mistrzostwo w posługiwaniu się moździerzem na World vs. World – gracze będą mogli szkolić się w sztuce posługiwania tą machiną, zwiększyć promień jej rażenia, zwiększyć obrażenia, redukować czas oczekiwania na ponowne użycie umiejętności, a nawet zdobyć nową umiejętność zwaną Mortar Barrage.

GramTV przedstawia:

Aktualizacja Sky Pirates of Tyria zostanie wprowadzona 25 czerwca.

Komentarze
17
HiddenNick
Gramowicz
21/06/2013 23:20
Dnia 21.06.2013 o 22:54, Ostrowiak napisał:

skille podporządkowane pod broń są sztywnym zestawem na upartego można je zaliczyć jako szósty slot traity i sigile nie są niczym więcej jak wzbogaceniem patologicznego ubóstwa skilli dodatkowymi efektami, nie dodają ani możliwości, ani nowej mechaniki

Ok... To inaczej:Sever Artery, Gash, Final Thrust, Galrath Slash, Hamstring, Hundred Blades, Pure Strike, Savage Slash, Seeking BladeTo jest lista WSZYSTKICH umiejętności do walki mieczem z podstawki... Jest ich 9. A jedyną prawidłową kombinacją w której znajduje się Sever Artery jest: Sever Artery, Gash, Final Thrust. Poza tą kombinacją nie było właściwie żadnej użytecznej alternatywy. Jedyne o czym trzeba było zdecydować był czwarty skill z tego zestawu. Z umiejętnościami miecza nie można było łączyć umiejętności jakiejkolwiek innej broni. Więc decydując się na miecz pozostawało ci wybrać coś z linii siły albo taktyki. Kilkanaście umiejętności. Ale oczywiście nikt nie wybierał dwóch umiejętności przyśpieszających ruch itd. Inaczej build był nieprawidłowy. I taki był cały system z gw1. Każda decyzja bardzo ograniczała kolejne.Np. Warrior w gw2 z DWOMA mieczami ma w jednej chwili do dyspozycji 7 umiejętności miecza.Jeszcze inaczej. Warrior może wybrać dwa zestawy broni na 342 sposoby (zestawów umiejętności jest 19, a wybiera się dwa których można używać na przemian). I wszystkie są PRAWIDŁOWE i działają.Traity nie mają znaczenia? Np. traity guardiana zmienią działanie jego Virtues. Więc wybierając je zmieniasz swoje umiejętności.

HiddenNick
Gramowicz
21/06/2013 22:56

> > w gw2 masz 10...> Liczysz razem z podwodnymi?Tak naprawdę to w jednej chwili masz do dyspozycji np. Guardianem 5(podstawowe skille broni)+2(combo)+5(utility+elite+heal)+3(Virtue) + drugi zestaw umiejętności w drugim zestawie broni.Jak byście tego nie liczyli w gw2 jest kilka razy więcej możliwości niż w gw1.

Usunięty
Usunięty
21/06/2013 22:54

skille podporządkowane pod broń są sztywnym zestawemna upartego można je zaliczyć jako szósty slottraity i sigile nie są niczym więcej jak wzbogaceniem patologicznego ubóstwa skilli dodatkowymi efektami, nie dodają ani możliwości, ani nowej mechaniki




Trwa Wczytywanie