Nowa produkcja studia Crytek powstająca z myślą o Xboksie One nie jest projektowana jako pojedynczy wystrzał. Jeżeli jednak mają ukazać się kolejne części, "jedynka" musi spełnić podstawowy warunek.
Nowa produkcja studia Crytek powstająca z myślą o Xboksie One nie jest projektowana jako pojedynczy wystrzał. Jeżeli jednak mają ukazać się kolejne części, "jedynka" musi spełnić podstawowy warunek.
- Ryse było dla nas wyzwaniem, nadal nim zresztą jest - i będzie aż do momentu, w którym gra znajdzie się w sklepach. Kiedy zdarzało się, że pewne rzeczy nie szły po mojej myśli, nigdy nie przemknął mi przez głowę pomysł zawieszenia projektu. Miałem jednak swoje wątpliwości, które pozwoliły nam stworzyć grę cechującą się jakością, na jakiej zawsze mi zależy - zapewnia.
Zapraszamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami z Ryse: Son of Rome.