Polityka Electronic Arts względem marki studia PopCap zakłada wypuszczenie standardowego, oczekiwanego przez fanów Plants vs Zombies 2 oraz eksperyment ze strzelanką w tym przedziwnym świecie.
Polityka Electronic Arts względem marki studia PopCap zakłada wypuszczenie standardowego, oczekiwanego przez fanów Plants vs Zombies 2 oraz eksperyment ze strzelanką w tym przedziwnym świecie.
Ryzykowaliśmy (z Gsrden Warfare - dop.). Nie wiedzieliśmy czy ludzie to polubią, czy pomyślą, że nam odbiło. Ucieszyło nas ciepłe przyjęcie gry. Ale zamierzamy stworzyć odpowiednie Plants vs Zombies dla odpowiednich platform. Jedynym ograniczeniem jest w zasadzie wyobraźnia. Nie chcemy zrobić z serii taśmociągu. Wszystko w tym uniwersum musi być najwyższej jakości. Jakości, do której przyzwyczaiło nas PopCap. Myślę, że znaleźliśmy złoty środek z gra mobilną w przyszłym miesiącu (Plants vs Zombies trafi na iOS 18 lipca - dop.) i zupełnie innym eksperymentem na konsolach pod koniec tego roku.
Gibeau potwierdza także, że pewne elementy Plants vs Zombies 2 i Garden Warfare będą się ze sobą przeplatać. Pierwsza z tych gier może ponadto liczyć na długoterminowe wsparcie Electronic Arts.
Niektóre jednostki, niektóre rośliny, niektóre zombiaki pochodzą właśnie z Plants vs Zombies 2. Bonk Choy, który przewraca wrogów. Niektóre elementy. Postacie. Miejscówki. Te rzeczy będą dzielone. Ale to punkt wyjścia, z którego zaczną rozwijać się w potencjalnie różnych kierunkach. W takim uniwersum każdy ma swoja ulubioną roślinę czy zombiaka.(...) Będziemy wspierać mobilną wersję nowymi epizodami, dodatkami i zawartością. Plants vs Zombies 2 to biznes na lata.
Więcej o Plants vs Zombies: Garden Warfare dowiecie się tutaj.