Jedna z najbardziej udanych gier niezależnych roku (zwróciła się w imponujące 64 sekundy!) jest dziełem Toma Francisa, który przez niemal dekadę oceniał wysiłki innych. To doświadczenie było bardzo pomocne przy debiucie w roli twórcy.
Jedna z najbardziej udanych gier niezależnych roku (zwróciła się w imponujące 64 sekundy!) jest dziełem Toma Francisa, który przez niemal dekadę oceniał wysiłki innych. To doświadczenie było bardzo pomocne przy debiucie w roli twórcy.
Masę szczegółów uważanych za dużo istotniejsze, niż w rzeczywistości są można pominąć, gdy uznasz je za trudne. Dla przykładu wszystkie menu.
Krąży nieproduktywny aforyzm, że małe rzeczy robią dużą różnicę. Nieprawda, duże rzeczy robią dużą różnicę. Jeśli zrobisz dobrze i duże, i małe, to ludzie docenią te drugie. Jeśli jednak zawalisz duże, to dobrze zrobione małe nie mają znaczenia.
Dziennikarzy przeskakujących na drugą stronę barykady nie ma tak wielu. Umiejętność ocenienia i rozłożenia gry na czynniki pierwsze rzadko idzie w parze ze zdolnością do stworzenia jej od zera. U Toma i paru innych pismaków poszła. Jest w tym gronie nasz rodak - znany między innymi z CD Action Tymon Smektała, który pracuje z Techlandem nad Dying Light.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!