Jeśli tak dalej pójdzie, to w nowej generacji spędzimy więcej czasu patrząc na tablet niż na telewizor. A przynajmniej tak wyobrażają to sobie producenci sprzętu i gier.
Jeśli tak dalej pójdzie, to w nowej generacji spędzimy więcej czasu patrząc na tablet niż na telewizor. A przynajmniej tak wyobrażają to sobie producenci sprzętu i gier.
Mamy cały dział - w zasadzie całe studio - skupione na pomysłach wykorzystania drugiego ekranu. Nasz zespół Beachhead mocno nad tym pracuje. Duża część wiąże się z multiplayerem i nie mogę na razie o tym mówić. - zdradza producent Ghosts, Mark Rubin.
To trudniejsze przy takich grach jak nasza. Odrywanie wzroku od intensywnej akcji to wyzwanie z kwestii projektowania gry. Musimy być ostrożni.
Mamy pomysły, które mogą rozwinąć się z biegiem tej generacji. Jak ze wszystkim na starcie nowej generacji, trzeba zamoczyć palec w paru miejscach, a dopiero potem wskoczyć na całego.
Nie lubię (kogo próbuję oszukać...) być czarnowidzem, ale i tak skończy się na zamawianiu bombardowania i sterowaniu dronem.