Silnik wykorzystujący biblioteki DX11 pozwoli twórcom Splinter Cell: Blacklist dopieścić pecetową wersję. - Pracowaliśmy bardzo ciężko, by na komputerach gra działała płynnie - zapewniają.
Silnik wykorzystujący biblioteki DX11 pozwoli twórcom Splinter Cell: Blacklist dopieścić pecetową wersję. - Pracowaliśmy bardzo ciężko, by na komputerach gra działała płynnie - zapewniają.
- Splinter Cell: Blacklist na PC będzie ponadto znakomicie zoptymalizowane. W przeciwieństwie do innych gier, w przypadku których wersja komputerowa powstaje dopiero później, po namyśle, my od początku zdecydowaliśmy się wydzielić zespół w Toronto, który będzie pracował nad funkcjami tworzonymi specjalnie z myślą o PC - oznajmia.
- Pracowaliśmy bardzo ciężko, by wszystkie rzeczy na tej platformie działały płynnie, począwszy od sterowania i interfejsu użytkownika, a skończywszy na budowie nowego silnika dla DX 11. Dodaliśmy nawet nowe funkcje do rozgrywki specjalnie na potrzeby wydania komputerowego. Ta wersja będzie czymś specjalnym - dodaje.
Wcześniej usłyszeliśmy zapewnienia, że Splinter Cell: Blacklist zadebiutuje tego samego dnia na pecetach co na konsolach. Może by tak ekipy odpowiedzialne za serię Assassin's Creed podłapały odpowiednie wzorce?