Petroglyph zmieniło model rozgrywki, jaki zaoferuje End of Nations. Miała być rozbudowana strategia sieciowa, będzie reprezentant gatunku MOBA, naturalnie bazujący na modelu free-to-play.
Petroglyph zmieniło model rozgrywki, jaki zaoferuje End of Nations. Miała być rozbudowana strategia sieciowa, będzie reprezentant gatunku MOBA, naturalnie bazujący na modelu free-to-play.
„End of Nations to taktyczny przedstawiciel gatunku MOBA, w którym sukces na polach bitew zależy od bohaterów i jednostek, którymi dowodzisz, a także od szybkiego podejmowania decyzji podczas potyczek. Dominuj podczas pojedynków drużyn i spraw, by Twój dowódca wyprzedził wszystkich w rankingach.” – czytamy na oficjalnej witrynie sieciowej gry, z poziomu której można wyrazić chęć uczestnictwa w betatestach i przyjrzeć się niektórym pojazdom, które będziemy mogli kontrolować (Judge, Sidewinder, Decibel, Hippocrates, Colonel Boze).
Szczegóły, w tym platformy docelowe czy chociażby orientacyjna data premiery, na razie nie są znane.